Принципи обробки персональних даних

Компанія Hedepy s.r.o., ID: 09206281, VAT: CZ09206281, з юридичним офісом: Sestupná 105/8, 160 00 Prague 6, в особі: Roman Zámečník та Lukáš Krčil – керівники, номер рахунку: 2801819429/2010, e-mail: podpora@hedepy.cz, внесений до Комерційного реєстру, який веде Муніципальний суд у Празі, розділ C, вкладиш 332559 (“Hedepy”), обробляє ваші дані нижче для надання терапевтичних послуг та забезпечення функціонування веб-сайту. Ми цінуємо вашу довіру і обробляємо всі надані дані конфіденційно.

 

Тож які дані про вас ми обробляємо як Адміністратор персональних даних?

  • Ваші контактні дані: ім’я та прізвище, телефон та e-mail;
    • Інформація про оплату;
    • Інформація про зворотний зв’язок та оцінку терапевтами, якщо такі є;
    • Інформація із системи бронювання – дати сеансів, скасування сеансів тощо.

Щоб уникнути сумнівів, ми хотіли б підкреслити, що (a) Hedepy не має доступу до відеоконференцій з вашим терапевтом, а також не отримує про вас будь-яку інформацію від терапевта, лише підтвердження того, що сеанс відбувся/не відбувся (тільки ваш терапевт); і (b) Hedepy не має доступу до інформації про вашу кредитну картку (адміністратор Commgate Payments a.s.) – ми отримуватимемо лише інформацію про те, чи відбувся платіж або не відбувся).

 

Чому ми їх обробляємо?

Ми обробляємо ваші персональні дані, щоб організувати зустріч з терапевтом, оплатити його послуги та перевірити якість сеансу, якщо ви не відмовилися від можливості зв’язатися з вами під час реєстрації або згодом відкликали свою згоду на надання зворотного зв’язку.

 

Як довго ми будемо обробляти ваші персональні дані?

Ми оброблятимемо інформацію про вас у системі бронювання лише до тих пір, поки ви є нашим клієнтом. Ми автоматично видалимо ваші персональні дані через рік після останнього сеансу. Звичайно, ми негайно видалимо їх у будь-який час за запитом. Відповідно до Закону про бухгалтерський облік ми повинні обробляти інформацію про минулі платежі за період 10 років. Потім вони будуть видалені.

 

Конфіденційні дані

Як ми вже згадували вище, наша компанія, як адміністратор, не обробляє будь-які ваші конфіденційні дані, тобто інформацію про стан вашого здоров’я чи рекомендовані сеанси чи лікування. Відносини між вами та вашим терапевтом є конфіденційними відносинами між вами, і вся конфіденційна інформація обробляється / може бути оброблена тільки вашим терапевтом, який зобов’язаний дотримуватися Кодексу практики Європейської асоціації психотерапевтів.
Якщо ви вирішите записати сеанс з терапевтом, наша компанія не має і не матиме доступу до запису.

 

Кому ми передаємо ваші персональні дані?

Ми користуємося послугами Twilio Inc. щоб забезпечити безпечне з’єднання з вашим терапевтом. Наша компанія вибрала американську компанію за її високі системи безпеки та високий рівень захисту персональних даних, у повній відповідності з GDPR. З Twilio Inc. ми уклали так звані стандартні договірні положення, які Європейська комісія рекомендує як цілком достатні для забезпечення такого ж захисту персональних даних, як це забезпечується державами Європейського Союзу.

Крім того, оплату за окремі сеанси організовує Comgate Payments a.s., яка є адміністратором ваших особистих даних і передає нашій компанії інформацію лише про те, чи був платіж успішним. Він не передає нам жодну з ваших платіжних даних.

Ми рекомендуємо вам ознайомитися з політикою конфіденційності перед приєднанням.

Якщо ви отримали ваучер на сеанс, ми хотіли б запевнити вас, що ми не передаємо жодну з ваших особистих даних постачальнику ваучерів, а лише зведені дані про загальну кількість сеансів на ваучер та загальну номінальну вартість застосовані ваучери.

 

Як ми захищаємо вашу особисту інформацію?

Наша компанія наголошує на конфіденційності консультацій та безпеці ваших даних. Ми прийняли високі стандарти вимог безпеки для систем і співробітників. Основними з них є:

  • Високі вимоги до терапевтів та їх професіоналізму, у тому числі вимоги щодо захисту інформації про вас;
  • Технічні заходи щодо забезпечення системи бронювання та відеоконференцій;
  • Мінімізація оброблених даних та осіб, які мають доступ до даних;
  • Конфіденційність усіх осіб, які мають доступ до системи бронювання та/або займаються організацією сеансів.

 

Які у вас права?

  1. Перш за все, ви маєте право на інформацію: ви можете запитати нас, чи і, якщо так, які персональні дані ми обробляємо, і будь-що, що стосується ваших особистих даних, на що більше немає відповіді вище.
  2. Право на виправлення / доповнення: якщо ваша електронна адреса, телефон або ім’я змінилися, зв’яжіться з нами за контактною інформацією нижче, і ми з радістю виправимо або доповним ваші контактні дані.
  3. Заперечення проти обробки: якщо ви вважаєте, що ми обробляємо персональні дані з порушенням захисту ваших персональних даних та законодавчих умов захисту персональних даних, ви можете попросити роз’яснення, попросити нас усунути ситуацію, зокрема ви можете попросити блокування персональних даних або розпорядження персональними даними.
  4. Право передачі: ви можете запитати у нас, і ми надішлемо вам виписку про ваші персональні дані в електронній формі.
  5. Право на видалення: Ви можете подати запит на видалення своїх персональних даних у будь-який час. Ми будемо раді допомогти вам, якщо не буде юридичних причин для подальшої обробки, як-от інформація про платежі відповідно до Закону про бухгалтерський облік.
  6. Право на скаргу: якщо ви вважаєте, що, незважаючи на всі зусилля, ми порушуємо законодавство про захист персональних даних, у вас є можливість звернутися до Управління захисту персональних даних, www.uoou.cz, тел. +420 234 665 111, Pplk. Sochora 27, Praha 7, PSČ 170 00..

 

І де я можу реалізувати свої права?

Ми раді бути з вами на зв’язку і намагаємося якомога швидше вирішити ваші пропозиції, запити чи навіть скарги.
Ви можете зв’язатися з нами електронною поштою podpora@hedepy.cz, за нашою адресою, вказаною в заголовку. У будні з 9:00 до 17:00 ми також доступні за телефоном 772 123 001 та в онлайн-чаті на https://hedepy.cz/.