Діє з 10 липня 2023 року
1. Хто ми, яка мета платформи Hedepy і яка мета цих умов?
Hedepy s.r.o., з зареєстрованим офісом V tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6, Чехія, ідентифікаційний номер компанії: 092 06 281, внесена в Комерційний реєстр, що зберігається муніципальним судом у Празі під файлом № C 332559 (“ оператор ” або “ми“) — оператор інтернет-платформи, доступний за адресою www.hedepy.com.ua (“Платформа“).
Платформа містить
За допомогою платформи ми надаємо свої послуги за договором про надання послуг і користування Платформою (‘контракт‘), що складається, зокрема, з надання доступу до платформи, що дозволяє створювати обліковий запис, управління рахунком, використання платформи та інших послуг, як описано в цих умовах (“послуги”).
Ці умови (‘положення та умови‘) поширюються на Договір, до якого ми, як оператор платформи, маємо відношення з будь-яким користувачем платформи, який проводить індивідуальні сесії через платформу і бере участь у них (‘Клієнт‘ або ‘Ви‘) (Клієнт і оператор далі спільно іменуються ‘сторонами‘). Ці умови регулюють наші взаємні права та обов’язки, що виникають у зв’язку з Договором або за ним. Ці умови є невід’ємною частиною Договору. Ми також можемо вести переговори про Договір за умов, відмінних від умов, визначених у цих умовах і в такому випадку, якщо положення, викладені в договорі, переважають.
Якщо Ви зацікавлені у використанні платформи та замовленні сесії, необхідно прийняти ці умови, ознайомитися з політикою конфіденційності та укласти з нами Договір.
Договір і умови регулюються чеським законодавством, зокрема Законом № 89/2012, Цивільним кодексом, з поправками. Якщо відносини, встановлені Договором (включаючи положення та умови), містять міжнародний (іноземний) елемент, то погоджено, що такі відносини регулюються чеським правом. Однак це положення не впливає на застосовні споживчі права.
Ми можемо в односторонньому порядку змінити або доповнити формулювання положень і умов у будь-який час. Нова редакція умов діє на 15 день її опублікування в рамках платформи. Ми повідомимо Вас про таку зміну через інформаційний лист, платформу або після входу в обліковий запис клієнта. Якщо ви не погоджуєтеся з новою редакцією положень і умов, ви можете негайно припинити дію Договору електронною поштою. Це має бути без шкоди для прав та обов’язків, що виникають у період дії попереднього тексту положень та умов. У такому випадку Договір буде розірвано в день, що передує дійсній даті зміни, що сповіщається. Якщо ви не маєте права розірвати Договір, нова редакція умов і положень буде визнана прийнятою.
Якщо Вам потрібно зв’язатися з нами, Ви можете зробити це за допомогою таких контактних даних:
Hedepy s.r.o.
V Tišině 474/3
160 00 Prague 6
e-mail: marie@hedepy.com
telephone: +38 063 1471 811
Ми будемо з вами зв’язуватися якомога швидше.
2. Для кого призначена Платформа?
Платформа призначена для широкого загалу для підвищення обізнаності про предмет психотерапії та психічного здоров’я. Крім того, можна організувати консультацію через платформу (‘сеанс‘) з фахівцем у сфері терапії, коучингу або консультування (‘терапевт’).
3. Чи ми надаємо медичні послуги?
Ми не надаємо медичних послуг. Медичні послуги в межах Закону № 372/2011 колективного договору, Про охорону здоров’я, не надаються через платформу. Посередництво або надання медичних послуг не є ні наміром, ні метою як оператора, так і терапевта, або Платформи.
Бронюючи сеанс, ви добровільно і за власним бажанням вступаєте в контакт з терапевтом. Ви визнаєте, що цей контакт і спілкування в рамках сесії не є частиною охорони здоров’я, і терапевт не бере на себе відповідальність за ваше здоров’я.
Якщо ви отримуєте, під час сеансу, рекомендацію від терапевта звернутися за професійною допомогою, ви зобов’язані розглянути ці рекомендації і врахувати їх у наступному ході дій. Ні оператор, ні терапевт не несуть ніякої відповідальності за ваші дії до, під час або після сеансу. Ви завжди відповідальні за всі ваші рішення і дії.
4. Як укласти Договір і чому створити обліковий запис?
Ми укладемо Договір разом, зареєструвавши Ваш обліковий запис користувача на платформі (‘акаунт’), коли Договір укладено і набере чинності після прийняття на реєстрацію облікового запису, який ми надішлемо на Вашу електронну адресу, яку Ви надали в рамках реєстрації.
Ви визнаєте, що ми не зобов’язані входити до Договору (ми можемо відмовити в реєстрації рахунку) на власний розсуд, зокрема з особами, які раніше порушили Договір (включаючи положення і умови) або діяли з порушенням загальнообов’язкових правових норм.
Приймаючи умови та підтверджуючи, що Ви ознайомився з політикою конфіденційності, Ви висловлюєте свою згоду на укладення Договору, за яким ми дозволятимемо Вам користуватися платформою та користуватися нашими послугами. Таким чином, використання платформи для цілей замовлення сесії можливе лише на підставі реєстрації облікового запису, за допомогою якого ви зможете відвідати профілі терапевтів (‘Профіль терапевта‘), забронювати окремі дати сесій та використовувати інші послуги.
5. Як зареєструватися на платформі та налаштувати обліковий запис?
Реєстрація облікового запису відбувається через платформу, де ви заповните необхідну інформацію, ви погодитеся з тим, що ознайомилися з умовами та умовами конфіденційності, і таким чином ви погодитеся з укладанням Договору.
При реєстрації облікового запису ви зобов’язані надавати лише свою адресу електронної пошти та пароль, за умови, що ці дані будуть використані для входу до вашого облікового запису, за допомогою якого можна замовити сеанси та з’єднатися з ними. Інші дані, які можуть бути надані під час реєстрації, є необов’язковими, однак, якщо ви заповните їх, ви повинні надати правдиву інформацію, і якщо ви змінюєте їх під час використання, ви повинні повідомити нас про зміну без затримки.
Ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду, яку ви можете заподіяти, надавши неправдиву або неправильну інформацію при реєстрації на платформі. Ми не перевіряємо точність і правдивість даних, які ви надали.
Вам має бути більше 18 років, щоб створити обліковий запис і скористатися послугами і увійти до сеансу; у цьому випадку ви можете встановити його без згоди вашого юридичного представника. Якщо Вам менше 18 років, Ви заявляєте, що маєте згоду Вашого юридичного представника, або що Ви достатньо інтелектуально зрілі, щоб мати можливість самостійно розглядати всі ризики та умови Договору та надання послуг. Якщо ви вагаєтеся, ви завжди повинні звернутися до свого юридичного представника і звернутися за їхньою згодою.
Ви несете на себе відповідальність використовувати ім’я входу, пароль і/ або інші логін-коди, надані під час реєстрації. Ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду, завдану в разі розголошення, крадіжки або неправильного використання реєстраційних даних третьою стороною, і якщо це так, ви зобов’язані негайно змінити реєстраційні дані і повідомити нас без затримки. Будь ласка, не надсилайте і не розголошуйте реєстраційні дані вашого облікового запису будь-кому. Кожен Клієнт може мати лише один обліковий запис на платформі і не має права дозволити третім особам використовувати цей обліковий запис.
Ви маєте право у будь-який час скасувати ваш обліковий запис. Ми виконаємо ваш запит протягом 10 робочих днів з дня його отримання. Надішліть нам запит про скасування облікового запису на адресу нашого зареєстрованого офісу або в електронному вигляді на електронну адресу: marie@hedepy.com. Щоб отримати більш детальну інформацію, будь ласка, див. Статтю 17 цих умов та умов.
Ви визнаєте, що ми маємо право на власний розсуд тимчасово або повністю відключити користування рахунком, особливо у випадку порушення Вами зобов’язань за Договором (включаючи умови та умови) або у зв’язку з використанням платформи, ви порушуєте, як правило, обов’язкові правові норми, в залежності від тяжкості такого порушення.
6. Який зміст наших послуг?
Виходячи з Договору, ми беремо на себе зобов’язання надавати Вам послуги в міру, дозволеного функціоналіями відповідного рахунку, Таким чином, ми дозволимо вам скористатися платформою для організації сеансів з вибраним вами терапевтом, керування вашим рахунком і, якщо це необхідно, скористатися іншими послугами, які Платформа надає вам можливість через рахунок.
Ви визнаєте, що ми не провайдер консалтингових послуг. Сесії надають терапевти, з якими укладається спеціальний контракт на надання консультаційних послуг (‘контракт з терапевтом‘). Контракт з терапевтом регулюється умовами, викладеними у статті 9 цих умов.
Ви визнаєте, що замовлення сесії через платформу не створює жодних договірних відносин між нами і вами. Всі договірні відносини, що виникають при замовленні сесії, встановлюються між відповідними терапевтами і вами.
Якщо ви порушите зобов’язання цих умов щодо нас або щодо терапевта, будь то навмисно чи ні, ви відповідаєте за завдану шкоду і зобов’язуєтеся відшкодувати нам всі витрати, які ми повинні були понести, щоб виправити шкідливий стан, понесений через ваші порушення поведінки.
Зверніть увагу, що зміст платформи, включаючи профілі терапевтів, тільки для інформаційних цілей і не становить просування або затвердження продукції, послуг, процедур, процедур, процедур, засобів лікування, виробників, провайдерів, брендів або ідей, описаних або зображених.
Ви визнаєте, що платформа або обліковий запис не повинні бути доступні цілодобово, особливо щодо необхідного технічного обслуговування нашого обладнання та програмного забезпечення, Або необхідне технічне обслуговування апаратного та програмного обладнання третіх осіб, що забезпечують нам роботу платформи або інших супутніх послуг, через форс-мажорні дії, сторонню дію або потужність або збій підключення. Ви будете сповіщати про будь-які застаріли платформи, якщо це можливо, через платформу або ваш обліковий запис.
7. Як забронювати сеанс і як проводиться сеанс?
Через платформу можна замовити час і дату сесії з обраним терапевтом з обраною спеціалізацією через їх Профіль терапевта, де окремі терапевти виписують безкоштовні дати сесії.
Ви зробите замовлення сесії за допомогою даної пропозиції, доступної на конкретному Профілі терапевта. У формі замовлення ви заповните необхідні дані і, за необхідності, специфікації вашого призначення. Розмістивши замовлення на профілі терапевта, Ви погоджуєтеся з укладанням Договору з терапевтом.
Тоді ви заплатите ціну за сеанс у розмірі, вказаному на Профілі терапевта. Детальніше про те, як Ви можете заплатити ціну у статті 10 цих умов та умов.
Після сплати ціни на сесію, підтвердження замовлення буде надіслано Вам електронною поштою Підтверджуючи замовлення, терапевт зобов’язується надати вам сеанс і між вами і терапевтом укладається Договір з терапевтом.
Відразу після замовлення сеансу на певний час і день з конкретним терапевтом і оплати вартості за сеанс, Ми надішлемо вам підтвердження дати сесії електронною поштою і ми також надішлемо вам посилання до дати сесії, через яке ви зв’яжетесь з Терапевтом.
Сама сесія відбувається онлайн через застосунок Twilio Inc, який доступний безпосередньо з платформи. Ви можете обрати один з ваших власних уподобань, чи буде сеанс відбуватися лише у текстовому, аудіо- або аудіо та відео форматі.
Тривалість сесії вказана для кожної консультаційної пропозиції. Сесії можуть бути замовлені мінімум за 24 години заздалегідь. Під час сесії Клієнт та терапевт можуть погоджувати кількість наступних сесій та їх регулярність, за умови, що ця угода може потім бути реалізована за дорученням наступних сесій з рахунка відповідно до процедури, описаної в цих умовах і положеннями.
Якщо ви не задоволені першим сеансом і ви здійснили оплату напряму (не за допомогою ваучера відповідно до статті 8 цих Умов) і взяли участь у сеансі, ви можете надіслати запит на відшкодування суми, сплаченої за сеанс. протягом 7 днів після сесії на електронну адресу: support@hedepy.com.ua, і сума буде відшкодована на рахунок, з якого вона була сплачена, протягом 30 днів з дати подання запиту. Це стосується лише першої Сесії, і кожен Клієнт може скористатися цією опцією щонайбільше один раз.
Якщо ви не задоволені першим сеансом і ви здійснили оплату за допомогою підписки або ваучера відповідно до статей 8 або 9 цих Умов і положень і ви взяли участь у сеансі, ви можете надіслати запит на новий сеанс того ж значення протягом 7 днів після Сесії на електронну адресу: support@hedepy.com.ua. У такому випадку ми домовимося про нову дату сеансу з іншим терапевтом. Це стосується лише першої Сесії, і кожен Клієнт може скористатися цією опцією щонайбільше один раз.
Ви можете скасувати замовлений сеанс не пізніше ніж за 24 години до його часу та дати. Ви можете скасувати сеанс через свій обліковий запис, і в цьому випадку вам буде відшкодовано суму, сплачену за сеанс, на обліковий запис, з якого було сплачено, або початкову кількість попередньо оплачених сеансів буде поновлено. Якщо сеанс було оплачено ваучером, запит на скасування необхідно надіслати в електронному вигляді на електронну адресу: support@hedepy.com.ua, і в такому випадку вам буде дозволено вибрати іншу дату сеансу – така процедура може застосовуються лише протягом терміну дії Ваучера.
Якщо ви не берете участь у запланованому сеансі або скасовуєте його відповідно до описаної вище процедури, сума, сплачена за сеанс, або сума ваучера, використаного для оплати сеансу під час його бронювання, втрачається як разова сума компенсації запланованого Сеансу на користь Терапевта та Платформи.
Якщо сеанс скасовано Терапевтом або сеанс не відбудеться через причину з боку Терапевта чи Платформи, і в той же час ми не домовимося з вами про інше, ви отримаєте відшкодування ціни за Сеанс шляхом переказу грошей назад на банківський рахунок, з якого було оплачено замовлення на сеанс, або початкова кількість попередньо оплачених сеансів буде поновлена. У разі оплати замовлення за допомогою ваучера, можна буде використати той самий ваучер, який був використаний для скасованого сеансу, щоб замовити новий сеанс тієї ж вартості.
8. Яка користь від ваучерів?
За допомогою Платформи ви також можете замовити наш ваучер на консультації з розіграшу на суму, яку ви виберете («Ваучер»). Умови застосовуються до замовлення та оплати Ваучера, так само як і до бронювання дати Сеансу. На підставі договору купівлі-продажу, що стосується купівлі Ваучера, ви маєте ті самі права та обов’язки, що й у випадку Договору згідно з цими Умовами, особливо щодо прав споживача.
9. Як працює абонентська підписка?
Сеанси також можуть надаватися як частина місячного членства (‘Підписка’). У рамках підписки ви можете налаштувати щомісячний розклад у своєму обліковому записі на основі кількості вибраних передплачених сеансів за кожен місяць для поточного терапевта (‘Передплачені сеанси’). Підписка завжди оплачується наперед за кожен наступний календарний місяць на основі автоматичних платежів із зазначеної кредитної картки. Підтвердження оплати Підписки буде надіслано на вашу електронну адресу, вказану у вашому обліковому записі.
Після оплати Підписки вибрану кількість доступних передплачених сеансів буде додано до вашого облікового запису, і їх можна буде використати як частину бронювання сеансів. Незатребувані доступні попередньо оплачені сеанси за кожен календарний місяць можна перенести на наступний місяць протягом терміну дії Підписки.
Дія вашої підписки може бути припинена в будь-який час у налаштуваннях вашого облікового запису, починаючи з наступного календарного місяця, за який з вас ще не стягнено плату за підписку. У випадку, якщо наприкінці підписки у вас є незатребувані передплачені сеанси, стандартні одноразові ваучери будуть надіслані на вашу електронну адресу, вказану у вашому обліковому записі, в обмін на такі передплачені сеанси. Термін дії цих ваучерів становить 1 рік з дати їх видачі. Після закінчення цього терміну ці Ваучери втрачаються Оператором.
Протягом усього терміну дії поточної Підписки ціна Підписки та кількість передплачених сеансів у Підписці відповідатимуть ціні сеансу з вибраним терапевтом, що діє на перший місяць поточної Підписки. Будь-яке підвищення ціни на сеанси терапевта (через зміну прейскуранта або підвищення категорії терапевта на індивідуальні консультації) не впливає на кількість попередньо оплачених сеансів протягом терміну дії поточної підписки.
10. Як оплатити сеанс?
Ціна за сеанс може бути оплачена
Підтвердження оплати Сеансу або Ваучера буде надіслано на вашу електронну адресу, вказану під час реєстрації Акаунту. Таким же чином на електронну пошту, вказану в Аккаунті, Вам буде надіслано підтвердження оплати за Ваучером. Бухгалтерський документ за сеанс як такий буде надісланий вам нами як Оператором, а податковий документ буде видано на ім’я та рахунок Терапевта.
Податковий документ буде видано та надіслано після завершеної Сесії або після закінчення часу Сесії без її скасування відповідно до порядку, визначеного цими Умовами. Якщо Сеанс був оплачений Ваучером, бухгалтерський документ буде надіслано Клієнту, який викупив Ваучер, а не особі, яка його придбала.
Якщо Ваучер не погашений протягом терміну його дії, він вважається погашеним, а сплачена сума втрачається як одноразова компенсація Оператору за надані Послуги та пов’язану з ними діяльність.
11. Коли я укладаю договір з терапевтом і який його зміст?
Здійснюючи бронювання сеансу, тобто відправляючи замовлення та здійснюючи оплату сеансу, ви укладаєте Договір з Терапевтом, якщо його зміст визначено замовленням на сеанс та цими Умовами.
На підставі Контракту з Терапевтом Терапевт надає Клієнту послуги, що складаються з консультаційної роботи, і Клієнт визнає та погоджується, що поради та рекомендації, надані Терапевтом під час сеансу, не замінюють Клієнтом прийняття рішень та власну волю у своїх справах.
На додаток до того, що викладено в цих Умовах, ви не несете жодних додаткових витрат на Терапевта у зв’язку зі скасуванням сеансу.
Інформація, надана Терапевту під час сеансу, вважається конфіденційною, і Терапевт зобов’язується зберігати її конфіденційність відповідно до чинного законодавства. Конфіденційність терапевта обмежена, зокрема, якщо, згідно з Кримінальним кодексом, він/вона має так званий обов’язок повідомляти про те, що кримінальне правопорушення було або могло бути вчинене.
Ви визнаєте та погоджуєтеся з тим, що Терапевт може консультуватися щодо курсу та проведення сеансів з іншими професіоналами, щоб забезпечити найвищу можливу якість наданих сеансів. Якщо Клієнт бажає зберегти певні частини сеансу суворо конфіденційними (Терапевт не має права розголошувати їх зміст третім особам, відповідно до положень про конфіденційність, наведених вище), він/вона повинен негайно повідомити Терапевта. Терапевт зобов’язаний беззастережно поважати це бажання Клієнта.
Терапевт зобов’язується надавати подальший догляд постійним Клієнтам, якщо Клієнт цього бажає, право на догляд припиняється, якщо Терапевт і Клієнт домовилися припинити співпрацю або період більше 3 місяців минув, коли Клієнт не розмістив жодного замовлення на Сеанс.
12. Які мінімальні технічні вимоги до Користувача, щоб він міг використовувати Платформу та щоб Сеанси проходили належним чином?
Мінімальні технічні вимоги:
Ви несете відповідальність за виконання технічних вимог, а також несете пов’язані з ними витрати; Підключення до Інтернету не пов’язане з додатковими витратами з нашого боку, а тариф підключення не відрізняється від тарифу вашого провайдера.
13. Як поводитися на Платформі та під час використання Сервісів?
Ви зобов’язуєтесь:
14. Чи маєте ви інші права та обов’язки?
Під час використання Платформи, Облікового запису та бронювання Сеансів ви зобов’язуєтеся дотримуватися таких зобов’язань:
Наступні положення цієї статті застосовуються, якщо ви вступаєте в договірні відносини з нами та Терапевтом виключно як споживач, тобто особа, яка діє по відношенню до нас поза межами своєї комерційної діяльності або поза межами незалежного виконання своїх професія.
Ви надаєте свою попередню чітку згоду на надання Послуг і сеансів до закінчення періоду для відмови від Контракту та Контракту з Терапевтом. Ви визнаєте, що не можете відмовитися від надання Послуги, якщо воно було виконано за вашою попередньою чіткою згодою до закінчення періоду відмови.
Ми розглядаємо ваші скарги на електронну адресу support@hedepy.com.ua. Ми надішлемо інформацію про вирішення вашої скарги на вашу електронну адресу.
Якщо ви є споживачем, Чеська торгова інспекція є суб’єктом альтернативного вирішення спорів щодо будь-яких суперечок, що виникають між нами та вами у зв’язку з Контрактом або наданням Послуг. (Центральна інспекція – відділ ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, e-mail:adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Альтернативне вирішення спорів ініціюється виключно за вашою пропозицією, якщо спір не було вирішено безпосередньо нами або Терапевтом. Пропозиція може бути подана не пізніше 1 року з дня, коли ви вперше скористалися своїм правом, яке є предметом спору, щодо нас або Терапевта. Ви маєте право ініціювати позасудове вирішення спору в режимі онлайн через платформу ODR, доступну на веб-сайті ec.europa.eu/consumers/odr/.
15. Які ваші права від неякісного виконання і як ними скористатися?
Якщо терапевт не проводить сеанс належним чином і вчасно, ви маєте право записатися на інший сеанс у терапевта за вашим вибором.
Будь ласка, скористайтеся правами щодо дефектів у роботі з нами як з Оператором платформи, письмово за адресою нашого зареєстрованого офісу або на нашу електронну адресу support@hedepy.com.ua. Про хід та реалізацію права на компенсацію Ви будете проінформовані за контактними даними, які Ви надали в розпорядженні відповідної Сесії.
Ми не несемо відповідальності за послуги, які надаються вам третіми особами, наприклад, за якість вашого інтернет-з’єднання, якість телекомунікаційних послуг, що надаються відповідним оператором, або суму цих зборів.
Ми розробляємо та використовуємо інструменти, щоб забезпечити безпеку Платформи для всіх. Якщо ви помітили порушення Умов та/або загальнообов’язкових норм, ви можете повідомити про це електронною поштою support@hedepy.com.ua. Ми дуже серйозно ставимося до кожного такого повідомлення та активно його розглядаємо. Дякуємо, що допомагаєте нам підтримувати безпеку Платформи.
16. В якій мірі ви несете відповідальність за використання Платформи? Чи обмежена якось наша відповідальність як Оператора платформи?
Компанія не несе жодної відповідальності за Сеанси та вміст, розміщений у Профілі Терапевта, а також за належне надання Сеансів. Терапевт несе повну відповідальність за будь-яку шкоду, заподіяну Сеансами або інформацією Терапевта. Однак ви завжди несете відповідальність за власні дії до, під час і після Сеансу.
Ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду, спричинену неправильним використанням Платформи або Облікового запису з будь-якої причини (особливо через форс-мажорні обставини, дії третьої сторони чи Клієнта, збій живлення чи підключення). Ми не несемо відповідальності за будь-які збитки (включаючи втрачену вигоду), які можуть виникнути в результаті використання Платформи, Облікового запису або через обмеження чи переривання їх доступності, крім того, ми не несемо відповідальності за переривання надання Послуг. , якщо це спричинено третіми особами або форс-мажорними обставинами (наприклад, кібератака, тривале відключення електроенергії чи телекомунікаційного зв’язку, неналежне обслуговування, що надається обслуговуючими компаніями) або Терапевтом (наприклад, неналежне поводження з Платформою, Обліковим записом, неможливість підключення до Інтернету, дефект обладнання, дефект апаратного забезпечення, сторонніх компонентів і технологій тощо) або на підставі того, що роботу Платформи припиняється Обліковий запис. У цих випадках ви відмовляєтеся від права на компенсацію.
Ви зобов’язуєтеся нести всі правові наслідки, що виникли в результаті порушення ваших зобов’язань, таких як зобов’язання за цими Умовами, Договором, Договором з терапевтом або зобов’язаннями, викладеними в загальнообов’язкових правових нормах. Крім того, ви зобов’язані відшкодувати нам усі витрати та видатки, понесені в результаті пред’явлення претензій третьою стороною до нас через будь-яке порушення ваших зобов’язань. Це не обмежує право Оператора та третіх сторін на компенсацію (матеріальний та нематеріальний збиток), понесений через порушення будь-яких зобов’язань Клієнта.
17. На який термін укладається Договір і як його можна розірвати?
Будь-яка сторона може розірвати Контракт, надіславши письмове (включаючи електронну пошту) повідомлення на адресу іншої Сторони на електронну адресу іншої Сторони. Термін повідомлення становить один місяць і починається в перший день календарного місяця, наступного за днем, коли письмове повідомлення було надіслано іншій Стороні.
Розірвання Контракту також відбувається, серед іншого, шляхом анулювання Облікового запису; це не шкодить підставам для розірвання Контракту, що випливають із регулювання. Обліковий запис може бути анульовано:
Сторони можуть відмовитися від Договору лише у випадках, передбачених законодавством. Сторони не можуть відмовитися від Контракту щодо виконання, яке вони вже надали одна одній.
Припинення дії Облікового запису або інше розірвання Угоди також вважається припиненням Підписки. У випадку, якщо будь-яка кількість Передплачених Консультацій або виданих незатребуваних Ваучерів буде зареєстрована на дату розірвання Контракту або припинення дії Облікового запису, вони будуть конфісковані без компенсації Оператору.
18. Як щодо інтелектуальної власності?
Ми є виключним і необмеженим виконавцем усіх майнових і, у максимально можливому та законодавчо дозволеному обсязі, також особистих прав на Платформу як захищений авторським правом твір у розумінні Закону № 121/2000 Coll. про авторське право та пов’язані з ним права до Авторського права, зі змінами (‘Закон про авторське право’).
Укладаючи Договір, ми надаємо вам обмежене право використовувати Платформу в обсязі, який відповідає функціям, доступним для вас в межах Облікового запису (‘Ліцензія’). Ліцензія за цим Контрактом є невиключною. Ліцензія надається на термін дії Контракту. Територія дії ліцензії необмежена та надається безкоштовно. Відповідно до Ліцензії ви не маєте права надавати частину повноважень, що утворюють Ліцензію (надавати субліцензію), третій стороні або передавати Ліцензію третій стороні без нашої згоди.
Усі наші права (як майнові, так і особисті, якщо це дозволено законом) щодо Платформи залишаються за нами. Відповідно до Контракту ми не надаємо вам жодних додаткових прав або доступу до Платформи за межами Ліцензії.
19. Що відбувається з вашими особистими даними?
Як Оператор, так і Терапевт обробляють ваші персональні дані відповідно до чинних правових норм з метою виконання Договору та надання Послуг відповідно до цих Умов. Для отримання додаткової інформації про те, як обробляються ваші особисті дані, перегляньте Політику конфіденційності GDPR.
20. Прикінцеві положення
Оператор залишає за собою право припинити роботу Сервера та/або надання Послуг через Сервер у будь-який час, навіть без пояснення причини. Якщо це станеться, Оператор повинен забезпечити, щоб Клієнти; платежі за Сеанси, які з цієї причини більше не відбуватимуться, будуть повернені Клієнтам так само, як вони були оплачені.
Будь-яка неефективність або недійсність будь-якого положення Умов і положень не призводить до їх недійсності або недійсності. Недійсне або недійсне положення Умов буде замінено положенням, значення якого максимально наближене до недійсного або недійсного положення.
Ми маємо право надавати Послуги та керувати Платформою на підставі комерційної ліцензії; ліцензійний контроль здійснює в межах своєї компетенції відповідна ліцензійна служба. Ми також підлягаємо нагляду Чеської торговельної інспекції щодо дотримання Закону № 634/1992 Coll. про захист прав споживачів із поправками.
Ці Положення та Умови набувають чинності 15 лютого 2022 року. Положення та Умови можуть бути змінені.
Цей розділ II. Загальні умови Оператора для бізнес-партнерів (далі – «ЗУОДП») разом із Загальними умовами, надалі також іменованими як «Бізнесові умови».
На підставі ділової угоди з третьою стороною Оператор має право надати третій особі ваучери для консультацій (далі – «Бізнес-ваучер»), які позначені таким чином і які третя особа надалі передає їх власникам. Тоді Власник Бізнес-ваучера має право зареєструватися на Консультацію через Сервер, що оплачується шляхом застосування Бізнес-ваучера, за умови виконання зобов’язань Користувача та Клієнта.
Бізнес-ваучер дійсний протягом 1 року з моменту його видачі.
Загалом, Умови для бізнесу регулюють, зокрема, (i) правила, за якими власник Бізнес-ваучера, відповідно Клієнт має діяти під час реєстрації або під час використання Сервера, (ii) відносини між Оператором і власником бізнес-ваучера або Ваучера, відповідно Клієнтом та/або користувачем Сервера при використанні Сервера, і (iii) відносини між власником бізнес-ваучера або Ваучера, відповідно Клієнтом і оператором і терапевтом.
Різниця між ЗУОДП і Загальними умовами полягає головним чином у тому, що:
· ЗУОДП поширюється на бізнес-ваучери та їх використання під час регулювання, зокрема, відносин між Оператором та третьою стороною, яка купує бізнес-ваучери у Оператора. Оператор є постачальником індивідуальних консультацій, які надаються Клієнтам за допомогою бізнес-ваучерів через терапевтів, тобто субпідрядників Оператора – Оператор на позиції постачальника послуг;
· Загальні Умови використовуються для Консультацій, які купує безпосередньо Клієнт або які оплачуються через Ваучер, завжди через Оператора безпосередньо терапевту. Таким чином, Загальні Умови регулюють, серед іншого, відносини між Оператором, що опосередковує можливість для Клієнта та Терапевта укласти Угоду між ними (як визначено у Загальних Умовах) для індивідуальних Консультацій – тобто Оператор є постачальником послуг.
Щоб застосувати бізнес-ваучер на Сервері для замовлення Консультації, власник бізнес-ваучера діє в усіх відношеннях як Клієнт відповідно до Загальних Умов за умови, що відповідні положення Загальних Умов застосовуються з урахуванням відповідних відмінностей. Таким чином, права та обов’язки власника бізнес-ваучера регулюються Загальними Умовами, коли власник бізнес-ваучера є Клієнтом відповідно до Загальних Умов. Незважаючи на будь-яке інше положення, погоджено, що Власник бізнес-ваучера не має права на будь-який фінансовий еквівалент бізнес-ваучера (оскільки він не є покупцем, а лише особою, яка застосовує бізнес-ваучер, і не має права на будь-яку грошову або негрошову компенсацію.
Відповідно до цих ЗУОДП, Оператор, на відміну від Загальних Умов, має статус провайдера (а не посередника) Консультації, яку надає Терапевт, як субпідрядник Оператора, а тому окремі положення Загальних Умов необхідно тлумачити належним чином щодо цієї угоди.
Усі питання, що стосуються надання послуг на Сервері, консультацій, відносин між сторонами, які використовують і надають послуги прямо чи опосередковано через Сервер, які не регулюються цими ЗУОДП, регулюються Загальними Умовами, при цьому ЗУОДП мають пріоритет у разі конфлікту.
Ці ЗУОДП набувають чинності з 1 січня 2021 року. ЗУОДП можуть бути змінені.