Правила та умови

Діє з 16 березня 2022 року

1. Хто ми, яка мета платформи Hedepy і для чого призначені ці Умови?

Компанія Hedepy s.r.o., з місцезнаходженням за адресою V tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Prague 6, Чеська Республіка, ідентифікаційний номер 092 06 281, зареєстрована в Комерційному реєстрі, який зберігається Муніципальним судом у Празі, під спр. № C 332559 (“Оператор” або “ми”) є оператором інтернет-платформи, доступної на www.hedepy.cz (“Платформа“).

Платформа включає

  • інформацію для широкої громадськості з акцентом на психотерапію та консультування;
  • інтерфейс для надання онлайн-терапії та консультацій коучингу (“Консультації“) досвідченими терапевтами (“Терапевт“).

Через Платформу ми надаємо наші послуги згідно з угодою про надання послуг та використанням Платформи («Угода»), яка в основному складається з надання доступу до Платформи, створення облікового запису, керування обліковим записом, що дозволяє вам використовувати Платформу та інші послуги, як описано. в цих Умовах (“Послуги“).

Ці Загальні положення та умови (далі – «Умови») застосовуються до Угоди, яку ми укладаємо як Оператор Платформи з будь-яким користувачем Платформи, який замовляє та бере участь в індивідуальних Консультаціях через Платформу («Клієнт» або «Ви») (Клієнт і Оператор разом як «Договірні Сторони»). Ці Умови регулюють наші взаємні права та зобов’язання, що виникають у зв’язку з Угодою або відповідно до неї. Ці Умови є невід’ємною частиною Угоди. Ми також можемо вести переговори щодо Угоди на умовах, відмінних від тих, що викладені в цих Умовах, і в цьому випадку перевагу мають положення, викладені в Угоді.

У випадку, якщо ви зацікавлені у використанні Платформи та замовленні Консультації, необхідно погодитися з цими Умовами, ознайомитися з принципами захисту персональних даних та укласти з нами договір.

Угода та умови регулюються чеським законодавством, зокрема Законом № 89/2012 Coll., Цивільним кодексом зі змінами. Якщо відносини, встановлені Угодою (включаючи Умови), містять міжнародний (іноземний) елемент, то погоджується, що такі відносини регулюються чеським законодавством. Однак це положення не впливає на відповідні права споживачів.

Ми можемо в будь-який час змінити або доповнити формулювання Умов в односторонньому порядку. Нова редакція Умов набуває чинності з 15-го дня її опублікування на Платформі. Ми повідомимо вас про таку зміну через інформаційну електронну пошту, на Платформу або під час входу в обліковий запис Клієнта. Якщо ви не згодні з новою редакцією Умов, ви можете негайно розірвати Угоду електронною поштою. Це не впливає на права та обов’язки, що виникли протягом періоду дії попередньої редакції Умов. У такому випадку договір буде розірвано в день, що передує даті набрання чинності повідомленням про зміну. Якщо ви не скористаєтеся своїм правом розірвати Угоду, нова версія Умов вважатиметься погодженою.

Якщо вам потрібно зв’язатися з нами, ви можете зробити це за такими контактними даними:

Hedepy s.r.o.

V Tišině 474/3

160 00 Praha 6

e-mail: podpora@hedepy.cz

tel.: +420 228 811 555

Ми зв’яжемося з вами якнайшвидше.

2. Для кого призначена Платформа?

Платформа призначена для широкої громадськості для ознайомлення з темою психотерапії та психічного здоров’я. Крім того, через Платформу можна домовитися про зустріч («Консультація») з консультантом з терапії або коучинг («Терапевт»).

3. Чи надаємо ми медичні послуги?

Ми не надаємо медичні послуги. Медичні послуги у розумінні Закону № 372/2011 Coll., Про медичні послуги, не надаються та не опосередковуються через Платформу. Посередництво або надання медичних послуг не є наміром або метою як Оператора, ні терапевтів, ні Платформи.

Користуючись Консультаціями, ви вступаєте в контакт з Терапевтом добровільно та за власним бажанням. Ви визнаєте, що цей контакт і спілкування в рамках Консультацій не є частиною медичної допомоги, і терапевт не несе відповідальності за ваше здоров’я.

Якщо ви отримаєте від терапевта пораду звернутися за професійною допомогою під час Консультації, ви повинні розглянути ці рекомендації та врахувати їх у своїх подальших діях. Ні Оператор, ні Терапевт не несуть відповідальності за ваші дії до, під час або після Консультації. Ви завжди відповідаєте за всі свої рішення і дії.

4. Як укласти Договір і навіщо відкривати Рахунок?

Ми разом укладемо Угоду, зареєструвавши ваш обліковий запис користувача на Платформі («Акаунт»), коли Угода буде укладена та набуде чинності після отримання підтвердження реєстрації облікового запису, яку ми надішлемо на вашу електронну адресу, яку ви вкажете в реєстрація.

Ви визнаєте, що ми не зобов’язані укладати Угоду (ми можемо відмовити в реєстрації облікового запису) на власний розсуд, особливо з особами, які раніше порушили Угоду (включаючи Умови) або діяли з порушенням загальнообов’язкових правових норм.

Погоджуючись з Умовами та підтверджуючи, що ви ознайомилися з політикою конфіденційності, ви погоджуєтеся укласти Угоду, на підставі якої ми дозволимо вам використовувати Платформу та наші Сервіси. Тому використання Платформи з метою замовлення Консультацій можливе лише на підставі реєстрації Облікового запису, за допомогою якого ви зможете відвідувати профілі терапевтів («Профіль терапевта»), замовляти індивідуальні дати Консультацій та використовувати інші наші послуги.

5. Як зареєструватися на Платформі та відкрити обліковий запис?

Реєстрація Акаунта відбувається через Платформу, де ви заповнюєте необхідні дані, погоджуєтесь про ознайомлення з Умовами та принципами захисту персональних даних і таким чином погоджуєтесь на укладення Договору.

Після завершення реєстрації облікового запису ми надішлемо вам електронний лист із підтвердженням успішної реєстрації облікового запису на вашу електронну адресу, яку ви ввели під час реєстрації.

При реєстрації облікового запису від вас вимагається лише вказати адресу електронної пошти та пароль, за умови, що ця інформація використовується для входу у ваш обліковий запис, через який можна замовити консультації та підключитися до них. Інша інформація, яку можна надати під час реєстрації, необов’язкова, однак, якщо ви її заповните, ви повинні надати правдиву інформацію, а в разі зміни під час використання ви зобов’язані повідомити нам про зміну без зайвої затримки.

Ми не несемо відповідальності перед вами за будь-які збитки, які ви можете зазнати, надаючи неправдиву або неправильну інформацію під час реєстрації на Платформі. Ми жодним чином не перевіряємо точність та правдивість даних.

Вам має бути більше 18 років, щоб відкрити Обліковий запис, користуватися Послугами та увійти в Консультації. У такому випадку ви можете відкрити його без згоди свого законного представника. Якщо вам не виповнилося 18 років, ви заявляєте, що маєте згоду свого законного представника або що ви достатньо зрілий, щоб самостійно розглянути всі ризики та умови Угоди та надання Послуг. Якщо ви вагаєтесь, завжди звертайтеся до свого законного представника та шукайте його чи її згоди.

Ви несете повну відповідальність за використання логіна, пароля та/або інших кодів для входу, наданих під час реєстрації. Ми не несемо відповідальності за будь-який збиток, спричинений розкриттям, крадіжкою або неправильним використанням ваших даних для входу третьою стороною, і якщо це станеться, ви зобов’язані негайно змінити ці дані для входу та негайно повідомити нас. Будь ласка, не повідомляйте та не розголошуйте інформацію для входу в обліковий запис нікому. Кожен Клієнт може мати лише один Обліковий запис на Платформі і не має права дозволяти третім особам використовувати його Обліковий запис.

Ви можете попросити нас скасувати ваш обліковий запис у будь-який час. Ми виконаємо ваш запит протягом 10 робочих днів з моменту його отримання. Надішліть нам запит на скасування облікового запису в письмовій формі на адресу нашого зареєстрованого офісу або в електронному вигляді на електронну адресу: podpora@hedepy.cz. Деталі викладені у статті 17 цих Умов.

Ви визнаєте, що ми маємо право на власний розсуд тимчасово або повністю заборонити використання Облікового запису, особливо якщо ви порушуєте свої зобов’язання за Угодою (включаючи Умови) або порушуєте загальнообов’язкове законодавство у зв’язку з використанням Платформа, залежно від ступеня тяжкості такого порушення.

6. Який зміст наших Послуг?

Згідно з Угодою, ми зобов’язуємося надавати Послуги в межах, дозволених функціональними можливостями відповідного Облікового запису, тобто ми дозволимо вам використовувати Платформу, щоб організувати консультацію з обраним Вами терапевтом, керувати своїм обліковим записом і, можливо, використовувати інші надані послуги Платформою через Обліковий запис.

Ви визнаєте, що ми не є постачальником консультацій. Консультації надають терапевти, з якими ви укладаєте спеціальний договір про надання терапевтичних або коучингових послуг («Договір з терапевтом»). Договір з терапевтом регулюється умовами, викладеними у статті 9 цих Умов.

Ви визнаєте, що замовлення Консультації через Платформу не створює договірних відносин між нами та вами. Усі договірні відносини, що випливають із замовлення Консультації, виникають між відповідним Терапевтом та вами.

Якщо ви навмисно чи ненавмисно порушуєте зобов’язання цих Умов перед нами або терапевтом, ви несете відповідальність за заподіяну шкоду і зобов’язуєтесь відшкодувати нам усі витрати, необхідні з нашого боку, щоб усунути дефект, що виник у результаті вашого порушення.

Зауважте, що вміст Платформи, включаючи профілі терапевтів, носить виключно інформаційний характер і не є рекламою чи схваленням продуктів, послуг, процедур, процедур, виробників, постачальників, брендів чи ідей, описаних або відображених.

Ви визнаєте, що Платформа або Обліковий запис можуть бути недоступні цілодобово, особливо щодо необхідного обслуговування нашого апаратного та програмного забезпечення або необхідного обслуговування обладнання та програмного забезпечення сторонніх розробників, які забезпечують нам роботу Платформи чи інших супутні послуги через форс-мажорні обставини, дії третьої сторони або збій живлення чи підключення. Ви будете сповіщені про будь-які перебої в роботі Платформи, якщо це можливо, через Платформу або ваш обліковий запис.

7. Як записатися на консультацію та як проходить консультація?

Через Платформу ви можете замовити дату консультації у вибраного терапевта з обраною спеціалізацією через його профіль терапевта, де окремі терапевти перераховують доступні консультації.

Ви замовите консультацію через наведену пропозицію, доступну в профілі конкретного терапевта. У формі замовлення ви заповнюєте необхідні дані та, при необхідності, характеристики вашого замовлення. Оформляючи замовлення в профілі терапевта, ви даєте свою згоду на укладення договору з терапевтом.

Після цього ви сплачуєте вартість Консультації в розмірі, зазначеному в профілі терапевта. Ви можете дізнатися більше про те, як ви можете сплатити ціну, у статті 10 цих Умов.

Після оплати вартості Консультації Вам на електронну пошту буде надіслано підтвердження замовлення. Підтверджуючи замовлення, Терапевт зобов’язується надати Вам Консультацію і між Вами та Терапевтом укладається Договір з Терапевтом.

Одразу після замовлення Консультації на певний час і день Ви сплачуєте вартість Консультації за конкретну Консультацію, ми надішлемо Вам підтвердження Консультації на електронну пошту, а також надішлемо Вам посилання перед Консультацією на адресу зверніться до терапевта.

Сама консультація відбувається онлайн через додаток Twilio Inc, який доступний безпосередньо з Платформи. За власними уподобаннями Ви можете обрати, чи проводитиметься Консультація лише в аудіо-формі чи в аудіо-відео-формі.

Одна консультація триває 50 хвилин або 90 хвилин у парній терапії або терапії, що включає більше одного Клієнта, при цьому календар, доступний у Профілях терапевтів, відображається як 60-хвилинний розділ або 100-хвилинний розділ. Замовити консультацію можна мінімум за 24 години. Під час Консультації Клієнт і Терапевт можуть домовитися про кількість подальших Консультацій та їх регулярність, з умовою, що ця угода може бути реалізована шляхом замовлення подальших Консультацій з Облікового запису відповідно до процедури, описаної в цих Умовах.

Якщо ви не задоволені першою Консультацією, і ви оплатили оплату безпосередньо (не ваучером згідно зі статтею 8 цих Умов) і ви брали участь у Консультації, ви можете надіслати запит на повернення суми, сплаченої за Консультація на електронну пошту: podpora@hedepy.cz протягом 7 днів після консультації. cz і сума буде повернена на рахунок, з якого вона була сплачена, протягом 30 днів з дати подання заявки. Це стосується лише першої консультації, і кожен Клієнт може використати цю опцію не більше одного разу.

Якщо ви не задоволені першою Консультацією, і ви заплатили за передплатою або ваучером згідно зі статтею 8 або 9 цих Умов та брали участь у Консультації, ви можете надіслати запит на нову Консультацію такої ж вартості на адресу електронний лист протягом 7 днів після консультації: podpora@hedepy.cz. У такому випадку ми домовимося про нову дату консультації з іншим терапевтом. Це стосується лише першої консультації, і кожен Клієнт може використати цю опцію не більше одного разу.

Ви можете скасувати замовлену консультацію не пізніше ніж за 24 години до її дати. Ви можете скасувати Консультацію через свій Обліковий запис, у цьому випадку вам буде повернута сума Консультації на рахунок, з якого вона була оплачена, або кількість Консультацій передоплати буде збільшена. Якщо Консультація була оплачена Ваучером, запит на скасування необхідно надіслати в електронному вигляді на електронну адресу: podpora@hedepy.cz і в цьому випадку вам буде дозволено вибрати іншу дату Консультації – таку процедуру можна застосувати лише протягом терміну дії Ваучера.

У випадку, якщо ви не берете участь в узгодженій Консультації або скасуєте її відповідно до процедури, описаної вище, сума, сплачена за Консультацію, або Ваучер, використаний для оплати Консультації під час замовлення, буде анульовано як одноразова компенсація за планова консультація на користь терапевта.

У випадку, якщо Консультація була скасована Терапевтом або Консультація не відбулася з причини з боку Терапевта, і ми не домовимося про інше з Вами, вартість Консультації буде повернена шляхом повернення грошей на банківський рахунок, з якого було оплачено замовлення Консультації, або для Вас буде збільшено кількість Передоплачених Консультацій. У разі оплати замовлення ваучером, можна буде використати той самий ваучер, який був використаний для скасованої Консультації, щоб замовити нову Консультацію тієї ж вартості.

8. Як працюють ваучери?

Через Платформу ви також можете замовити наш Ваучер для розіграшу на Консультаціях на вибрану вами суму («Ваучер»). Умови стосуються замовлення та оплати Ваучера, як і замовлення на дату Консультації. З договору купівлі-продажу, що стосується купівлі Ваучера, ви маєте ті самі права та обов’язки, що й у випадку Договору за цими умовами, особливо щодо прав споживачів.

9. Як працює членська підписка?

Консультації також можна використовувати як частину щомісячного членства («Підписка»). У рамках підписки ви можете налаштувати місячний план у своєму обліковому записі відповідно до кількості пільгових консультацій, передоплачених за кожен місяць («Передплата консультацій»). календарний місяць, на основі автоматичних платежів із зазначеної платіжної картки Підтвердження оплати Підписки буде надіслано на вашу електронну пошту, вказану в Обліковому записі.

Після оплати Передплати вибрана кількість доступних передоплачених консультацій буде додана до вашого облікового запису, яку можна використовувати як частину бронювання Консультацій. Невикористані доступні передоплачені консультації за кожен календарний місяць можуть бути перенесені на наступний місяць на період дії Передплати.

Ви можете припинити свою підписку в будь-який час у налаштуваннях облікового запису, починаючи з наступного календарного місяця, за який ваш платіж за підписку ще не вираховано. У випадку, якщо ви залишили невикористані передоплачені консультації наприкінці підписки, стандартні одноразові ваучери будуть надіслані на вашу електронну пошту, зазначену в обліковому записі, в обмін на ці передоплачені консультації. Ці ваучери дійсні протягом 3 місяців з дати видачі. Після закінчення цього терміну ці Ваучери анулюються на користь Оператора.

10. Як оплатити консультацію?

Ціна за консультацію може бути оплачена

  1. шляхом одноразового платежу через платіжний спосіб Comgate Payments a.s. доступний із Сервера,
  2. через передоплачені консультації або
  3. шляхом оформлення Ваучера (якщо замовлення на Консультацію дозволяє таку можливість).

За допомогою Передплати можна оплатити Консультації в тій самій вартості, що й вибрана вартість окремих Передоплачених Консультацій; Неможливо використовувати передплату для Консультацій вищої або меншої вартості.

Підтвердження оплати за Консультацію або Ваучер буде надіслано на вашу електронну пошту, вказану під час реєстрації облікового запису. Вам також буде надіслано підтвердження оплати ваучера на електронну пошту, вказану в Обліковому записі. Бухгалтерський документ для Консультації як такий буде надіслано нами як Оператором, при цьому податковий документ буде виданий на ім’я та рахунок Терапевта.

Податковий документ буде видано та надіслано після Консультації, або після закінчення терміну Консультації без його анулювання відповідно до цих Умов. Якщо Консультація була оплачена Ваучером, то бухгалтерський документ буде надіслано Клієнту, який скористався Ваучером, а не особі, яка його придбала.

Якщо Ваучер не буде використаний протягом терміну його дії, то вважається, що він використаний, а сплачена сума стягується як одноразова компенсація Оператору за надані Послуги та супутні дії.

11. Коли я укладаю договір з терапевтом і який його зміст?

Здійснюючи бронювання Консультації, тобто надсилаючи замовлення та вносячи оплату Консультації, Договір з Терапевтом, за умови, що його зміст визначається замовленням Консультації та цими Умовами.

На підставі Договору з Терапевтом, Терапевт надає Клієнту консультаційні послуги, і Клієнт визнає та погоджується, що поради та рекомендації, надані Терапевтом під час Консультацій, не мають на меті замінити Клієнтом прийняття рішень і волю в його/її справи.

Крім того, що викладено в цих Умовах, ви не несете жодних додаткових витрат проти Терапевта у зв’язку з скасуванням Консультації.

Інформація, передана терапевту під час Консультації, вважається конфіденційною, і терапевт зобов’язується, відповідно до чинного законодавства, зберігати її конфіденційність. Конфіденційність терапевта обмежена, особливо якщо, відповідно до Кримінального кодексу, він/вона має так зване повідомлення про те, що злочин був або міг бути вчинений.

Ви визнаєте та погоджуєтеся з тим, що терапевт може консультуватися з іншими фахівцями під час своєї супервізії, щоб забезпечити найвищу можливу якість наданої консультації. Якщо Клієнт бажає, щоб певні частини Консультацій залишалися суворо конфіденційними (Терапевт не матиме права розголошувати їх зміст будь-кому третім, відповідно до положень про конфіденційність вище), він/вона повинен негайно повідомити Терапевта. Терапевт зобов’язується повністю поважати це бажання Клієнта.

12. Які мінімальні технічні вимоги, щоб Користувач міг користуватися Сервером і щоб Консультація проходила належним чином?

Мінімальні технічні вимоги такі:

  • Швидкість передачі Інтернету не менше 384 кбіт/с
  • браузер – дивіться деталі тут
  • планшет, комп’ютер або мобільний пристрій, який може підключатися до Інтернету та має будь-який із перерахованих вище браузерів.

Ви самі несете відповідальність за виконання технічних вимог, а також несете пов’язані з ними витрати, підключення до Інтернету не пов’язане з будь-якими додатковими витратами з нашого боку, а тариф підключення не відрізняється від тарифу вашого постачальника з’єднання.

13. Як поводитися на Платформі та під час використання Сервісів?

Ви погоджуєтеся, що:

  • ви будете дотримуватись усіх зобов’язань, викладених у загальнообов’язкових правових нормах та цих Умовах;
  • ви не порушуватимете інтелектуальну власність нас чи третіх осіб (авторські права, торгові марки, патенти тощо);
  • ви не використовуватимете наклепницькі, образливі, обурливі або соціально неприйнятні посилання, коментарі, фрази, слова, графічні чи інші жести, що стосуються релігії, раси, сексуальної орієнтації, статі чи інших цільових груп або які можуть порушити права особистості під час використання Служб через Платформу. (особистість, гідність, честь, серйозність, конфіденційність, вираження особистого характеру, тілесна недоторканність) або мати будь-який загрозливий, ненависний, агресивний, непристойний, шахрайський, наклепницький, образливий чи образливий характер, зокрема, якщо таке посилання або коментар здатний завдати шкоди особі чи цільовій групі;
  • ви не будете рекламувати або розповсюджувати на Платформі адреси інших веб-сайтів, які виконують подібні цілі з Платформою, і ви не будете рекламувати, відображати та публікувати рекламні оголошення та інші пов’язані повідомлення, будь то продукт, послуга, виробник або постачальник;
  • ви не будете використовувати Платформу для продажу товарів, послуг або розповсюдження рекламних матеріалів.

14. Чи маєте Ви інші права та обов’язки?

Використовуючи Платформу, Обліковий запис та замовляючи Консультацію, ви зобов’язуєтесь дотримуватися таких зобов’язань:

  • вести себе при виконанні Угоди таким чином, щоб не завдати шкоди хорошій репутації Компанії та поважати ці Умови;
  • захищати право інтелектуальної власності, що належить нам, а також права терапевтів або третіх осіб, на які може вплинути виконання Угоди;
  • у разі зміни адреси для доставки документів або контактних, банківських та інших даних, що мають відношення до виконання Договору, без зайвої затримки повідомляти нас про такі зміни; Якщо ви цього не зробите, можлива неможливість зв’язатися саме з вами – за ваш рахунок.

Наступні положення цієї статті застосовуються, якщо ви вступаєте в договірні відносини з нами та Терапевтом виключно як споживач, тобто особа, яка діє щодо нас поза межами своєї господарської діяльності або поза межами самостійного виконання своєї професії.

Ви надаєте свою попередню чітку згоду на надання Послуг та Консультацій до закінчення терміну для відмови від Угоди та Угоди з Терапевтом. Ви визнаєте, що не можете відмовитися від Служби, якщо це було виконано з вашої попередньої чіткої згоди до закінчення терміну відкликання.

Ми розглядаємо ваші скарги на електронну адресу podpora@hedepy.cz. Ми надішлемо інформацію про врегулювання вашої скарги на вашу електронну адресу.

Суб’єктом позасудового врегулювання споживчих спорів, які виникають між нами та вами, якщо ви є споживачем, у зв’язку з Договором або наданням Послуг, є Чеська інспекція торгівлі (Центральна інспекція – Департамент ADR, Štěpánská 44, 120 00 Прага 2 email: adr@coi.cz, web: Adr.coi.cz). Позасудове врегулювання споживчого спору ініціюється виключно за вашим бажанням, якщо спір не було вирішено безпосередньо нами або Терапевтом. Заявку можна подати не пізніше 1 року з дня, коли ви вперше скористалися своїм правом у суперечці з нами або терапевтом. Ви маєте право ініціювати позасудове вирішення спорів онлайн через платформу ODR, доступну за адресою ec.europa.eu/consumers/odr/.

15. Які у вас права від неякісного виконання і як їх реалізувати?

Якщо терапевт не надає вам консультацію належним чином і вчасно, ви маєте право зарезервувати заміну консультації з терапевтом за вашим вибором.

Будь ласка, скористайтеся правами, що виникають у зв’язку з недоліками в роботі, з нами як Оператором платформи, письмово за адресою нашого зареєстрованого офісу або на нашу електронну адресу podpora@hedepy.cz. Про перебіг та врегулювання заявленого права на компенсацію Ви будете повідомлені за контактними даними, які Ви вказали в порядку відповідної Консультації.

Ми не несемо відповідальності за послуги, які надаються вам третіми сторонами, наприклад, якість вашого інтернет-з’єднання, якість телекомунікаційних послуг, що надаються відповідним оператором, або розмір плати.

Ми розробляємо та використовуємо інструменти, щоб гарантувати, що Платформа є безпечною для всіх. Якщо ви помітили порушення Умов та/або загальнообов’язкових правил, ви можете повідомити про це електронною поштою podpora@hedepy.cz. Ми дуже серйозно ставимося до кожного такого звіту і активно до нього ставимося. Дякуємо, що допомагаєте нам підтримувати безпеку Платформи.

16. Якою мірою ви реагуєте на використання Платформи? Чи обмежена наша відповідальність як Оператора платформи?

Компанія не несе жодної відповідальності за Консультації та контент, розміщений у Профілі терапевта, а також за належне надання Консультації. Терапевт несе повну відповідальність за будь-яку шкоду, заподіяну консультацією або інформацією терапевта. Однак ви завжди несете відповідальність за свої дії до, під час і після Консультації.

Ми не несемо відповідальності за будь-які збитки, спричинені неправильним використанням Платформи, Облікового запису з будь-якої причини (особливо через форс-мажорні обставини, дії третьої сторони чи Клієнта, збій живлення чи підключення). Ми не несемо відповідальності за будь-який збиток (включаючи втрачену вигоду), який виникне в результаті використання Платформи, Облікового запису або через обмеження чи перерву їх доступності, а також ми не несемо відповідальності за перерви в роботі Послуг, якщо це спричинено третіми сторонами. або форс-мажор (наприклад, кібератака, тривалий збій електропостачання або телекомунікаційного з’єднання, неправильне обслуговування через сервісні компанії) або терапевт (наприклад, неправильне використання Платформи, облікового запису, ненадання інтернет-з’єднання, дефект обладнання, дефект у обладнання, елементи та технології сторонніх розробників тощо) або через роботу Платформи, обліковий запис буде припинено. У цих випадках ви відмовляєтеся від права на компенсацію.

Ви погоджуєтеся нести всі юридичні наслідки, які виникають у результаті порушення ваших зобов’язань, таких як зобов’язання за цими Умовами, Угодою, Угодою з терапевтом або зобов’язаннями, викладеними в загальнообов’язкових правових нормах. Крім того, ви повинні відшкодувати нам усі витрати та витрати, понесені в результаті пред’явлення претензій третьої сторони до нас у результаті будь-якого порушення ваших зобов’язань. Це не впливає на право Оператора та третіх осіб на відшкодування шкоди (шкоди та немайнової шкоди), завданої внаслідок порушення будь-якого із зобов’язань Клієнта.

17. На який термін укладається Договір і як його можна розірвати?

Будь-яка Договірна Сторона може розірвати Угоду, надіславши письмове повідомлення (у тому числі електронною поштою) на адресу іншої Договірної Сторони на електронну адресу іншої Договірної Сторони. Термін попередження становить один місяць і починається з першого числа календарного місяця, наступного за днем ​​вручення письмового повідомлення іншій Договірній Стороні.

Розірвання Угоди також відбувається, серед іншого, шляхом анулювання Облікового запису; це не впливає на підстави розірвання Договору, що випливають із законодавства. Рахунок можна скасувати:

  • за нашою взаємною згодою;
  • через порушення Угоди (включаючи Умови) з боку Клієнта
  • у разі неактивності облікового запису більше 24 місяців.

Договірні Сторони можуть відмовитися від Договору лише у випадках, передбачених законом. Договірні Сторони не можуть вийти з Контракту щодо виконання, яке вони вже надали одна одній.

Скасування Облікового запису або інше розірвання Угоди також вважатиметься припиненням Передплати. У випадку, якщо на дату розірвання Договору або припинення дії Облікового запису реєструється будь-яка кількість Передоплачених Консультацій або виданих невикористаних Ваучерів, вони будуть анульовані без компенсації на користь Оператора.

18. А як щодо інтелектуальної власності?

Ми є ексклюзивним і необмеженим виконавцем усіх майнових і особистих прав на Платформу як авторське право відповідно до Закону № 121/2000 Coll., Закону про авторське право зі змінами (“Закон про авторське право“).

Уклавши Угоду, ми надаємо вам обмежене право на використання Платформи в межах функціональних можливостей, які надаються вам за допомогою Облікового запису («Ліцензія»). Ліцензія за цією Угодою є невиключною. Ліцензія надається на термін дії Договору. Ліцензія необмежена по території та надається безкоштовно. Згідно з Ліцензією, ви не можете надавати частину дозволу, що становить Ліцензію (субліцензію), третій стороні або передавати Ліцензію третій стороні без нашої згоди.

Усі наші права (як майнові, так і особисті, дозволені законом) на Платформу залишаються за нами. Згідно з Угодою, ми не надаємо вам жодних додаткових прав або доступу до Платформи за межами дії Ліцензії.

19. Що відбувається з вашими особистими даними?

І Оператор, і Терапевт обробляють ваші персональні дані відповідно до чинних правових норм з метою виконання Угоди та надання послуг відповідно до цих Умов. Для отримання додаткової інформації про те, як обробляються ваші персональні дані, перегляньте Політику GDPR.

20. Прикінцеві положення

Оператор залишає за собою право припинити роботу Сервера та/або надання послуг через Сервер у будь-який час, навіть без пояснення причини. У випадку, якщо це станеться, Оператор гарантує, що платежі Клієнтів за Консультації, які з цієї причини більше не відбуваються, будуть повернені Клієнтам тим же способом, яким вони були сплачені.

Будь-яка недійсність або недійсність будь-якого положення Умов не призведе до їх неефективності або недійсності. Недійсне або недіюче положення Умов замінюється положенням, значення якого максимально наближене до недійсного або недіючого положення.

Ми уповноважені надавати Послуги та керувати Платформою на підставі торговельної ліцензії, контроль торгівлі здійснюється в межах компетенції відповідного офісу ліцензування торгівлі. Ми також підлягаємо нагляду з боку Чеської інспекції торгівлі щодо дотримання Закону № 634/1992 Coll., Про захист прав споживачів із змінами.

Ці Положення та умови набувають чинності 7 лютого 2022 року. Умови можуть бути змінені.

II. Загальні умови Оператора для ділових партнерів

Цей розділ II. Загальні умови Оператора для бізнес-партнерів (далі – «ЗУОДП») разом із Загальними умовами, надалі також іменованими як «Бізнесові умови».

На підставі ділової угоди з третьою стороною Оператор має право надати третій особі ваучери для консультацій (далі – «Бізнес-ваучер»), які позначені таким чином і які третя особа надалі передає їх власникам. Тоді Власник Бізнес-ваучера має право зареєструватися на Консультацію через Сервер, що оплачується шляхом застосування Бізнес-ваучера, за умови виконання зобов’язань Користувача та Клієнта.

Бізнес-ваучер дійсний протягом 1 року з моменту його видачі.

3. Яка різниця між ЗУОДП та Загальними Умовами?

Загалом, Умови для бізнесу регулюють, зокрема, (i) правила, за якими власник Бізнес-ваучера, відповідно Клієнт має діяти під час реєстрації або під час використання Сервера, (ii) відносини між Оператором і власником бізнес-ваучера або Ваучера, відповідно Клієнтом та/або користувачем Сервера при використанні Сервера, і (iii) відносини між власником бізнес-ваучера або Ваучера, відповідно Клієнтом і оператором і терапевтом.

Різниця між ЗУОДП і Загальними умовами полягає головним чином у тому, що:

·  ЗУОДП поширюється на бізнес-ваучери та їх використання під час регулювання, зокрема, відносин між Оператором та третьою стороною, яка купує бізнес-ваучери у Оператора. Оператор є постачальником індивідуальних консультацій, які надаються Клієнтам за допомогою бізнес-ваучерів через терапевтів, тобто субпідрядників Оператора – Оператор на позиції постачальника послуг;

·  Загальні Умови використовуються для Консультацій, які купує безпосередньо Клієнт або які оплачуються через Ваучер, завжди через Оператора безпосередньо терапевту. Таким чином, Загальні Умови регулюють, серед іншого, відносини між Оператором, що опосередковує можливість для Клієнта та Терапевта укласти Угоду між ними (як визначено у Загальних Умовах) для індивідуальних Консультацій – тобто Оператор є постачальником послуг.

4. Використання ЗУОДП і Загальних Умов

Щоб застосувати бізнес-ваучер на Сервері для замовлення Консультації, власник бізнес-ваучера діє в усіх відношеннях як Клієнт відповідно до Загальних Умов за умови, що відповідні положення Загальних Умов застосовуються з урахуванням відповідних відмінностей. Таким чином, права та обов’язки власника бізнес-ваучера регулюються Загальними Умовами, коли власник бізнес-ваучера є Клієнтом відповідно до Загальних Умов. Незважаючи на будь-яке інше положення, погоджено, що Власник бізнес-ваучера не має права на будь-який фінансовий еквівалент бізнес-ваучера (оскільки він не є покупцем, а лише особою, яка застосовує бізнес-ваучер, і не має права на будь-яку грошову або негрошову компенсацію.

Відповідно до цих ЗУОДП, Оператор, на відміну від Загальних Умов, має статус провайдера (а не посередника) Консультації, яку надає Терапевт, як субпідрядник Оператора, а тому окремі положення Загальних Умов необхідно тлумачити належним чином щодо цієї угоди.

Усі питання, що стосуються надання послуг на Сервері, консультацій, відносин між сторонами, які використовують і надають послуги прямо чи опосередковано через Сервер, які не регулюються цими ЗУОДП, регулюються Загальними Умовами, при цьому ЗУОДП мають пріоритет у разі конфлікту.

Ці ЗУОДП набувають чинності з 1 січня 2021 року. ЗУОДП можуть бути змінені.