ЗАГАЛЬНІ УМОВИ СПІВПРАЦІ З ТЕРАПЕВТАМИ

Дійсний з 17 лютого 2024 року

1. Хто ми і чим займаємося? Які терміни ми будемо використовувати в чинних Положеннях і умовах?

1. 1 Ми – компанія Hedepy s.r.o. з юридичною адресою V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Prague 6,  Czech  Republic,  Ідентифікатор  Бізнесу  No.  092  06  281,  зареєстрована  в  Торговому реєстрі Муніципального суду Праги під номером файлу Ref. C 332559 (далі «Компанія» або    «ми»),    яка    управляє    платформою    на    веб-сайті    www.hedepy.com.ua і мобільний додаток Hedepy (разом як «Платформа»), що дозволяє    користувачам організовувати і проходити   онлайн психотерапію та інші консультації.

1.2 Чинні  положення  та  умови  («Положення  та  умови»)  застосовуються  до  Угод  про надання послуг та співробітництво («Угода»),   укладених   між   Компанією   як оператором  Платформи  та  терапевтом  («Терапевт»),  який пропонує свої послуги через Платформу. Положення та Умови регулюють  взаємні  права  та  обов’язки  Сторін,  що виникають у зв’язку з Угодою або за нею. Чинні Положення та Умови є невід’ємною частиною Угоди. Якщо   Сторони  погоджують  в Угоді положення,  що  відрізняються  від  справжніх Положень та умов, переважну силу мають положення, узгоджені в Угоді.

1.3 Угода та Положення та Умови регулюються чеським законодавством та нормативними актами,   зокрема   Законом   №   89/2012,  Зв.  зак.,  Цивільним  кодексом  зі  змінами  та доповненнями    («Цивільний кодекс»). Якщо відносини,    встановлені Угодою (включаючи Положення та умови), містять міжнародний (іноземний) елемент, то Сторони погоджуються, що ці відносини регулюються чеським законодавством.

1.4 Оскільки ми є «постачальником посередницьких послуг» і ми керуємо «онлайн-платформою», нам потрібно дотримуватися кількох нормативних актів ЄС. Серед них:

  • Регламент (ЄС) 2022/2065 Європейського парламенту та Ради від 19 жовтня 2022 року про єдиний ринок цифрових послуг і внесення змін до Директиви 2000/31/EC (Закон про цифрові послуги) («DSA»);
  • Регламент (ЄС) 2019/1150 Європейського парламенту та Ради від 20 червня 2019 року про сприяння справедливості та прозорості для бізнес-користувачів посередницьких онлайн-послуг («P2B»).

У цих Положеннях та умовах зазначено необхідну інформацію про наші права та права й обов’язки Терапевтів, що випливають із DSA та P2B, щодо незаконного вмісту на нашій Платформі (DSA), а також необхідну прозорість, справедливість та ефективне відшкодування для Терапевтів (P2B).

1.5 Терапевт може зв’язатися з Компанією за такими контактними даними:

електронна пошта: support@hedepy.com.ua

телефон: +380957399354

Адреса електронної пошти support@hedepy.com.ua також призначена для державних органів і терапевтів з питань, пов’язаних із DSA; з нами можна спілкуватися чеською, англійською та українською.

1.6 Якщо   інше   не   вказано   в   справжніх   Положеннях   і   Умовах,   будь-які   терміни,   які використовуються тут із великої літери, мають значення, зазначені нижче:

Під  «ціною»  слід  розуміти ціну за Послуги та комісію за організацію Угоди про надання консультаційних  послуг,  а  також  витрати  або  інші  платежі,  якщо  такі  є,  пов’язані  з наданням Послуг, які Терапевт зобов’язаний сплатити Компанії.

«Кодекс поведінки» означає актуальний і чинний Кодекс поведінки суспільства Чеської Асоціації Психотерапії («ЧАП»), доступний за адресою http://www.psychoterapeuti.cz/eticky-kodex.

Під «Клієнтом» слід розуміти клієнта, який забронював Сесію через Платформу.

Під  «Сесією»  слід  розуміти  онлайн-сесію  Клієнта  з  Терапевтом,  під  час  якої  Терапевт надає Клієнту свої консультаційні послуги.

Під «гонораром» слід  розуміти винагороду,   яку терапевт має право отримати за завершену   сесію.

Під «профілем» слід розуміти інтерфейс (профіль) терапевта, що містить відомості про терапевта,  його  спеціалізацію  в  галузі  консультацій  і  дати  сесій,  доступних  через Платформу для Клієнтів.

Під  «Послугами»  слід  розуміти  послуги,  що  надаються  Компанією  Терапевту в рамках Угоди,   що   включає,   зокрема, надання   доступу   до   Платформи,   надання Терапевту  можливості  створити Обліковий запис та керувати своїм Профілем, генерації бухгалтерських  рахунків  та  інших  послуг,  описаних  у  справжніх  Положеннях  та  Умовах або в Угоді.

«Угода про надання консультаційних послуг» – це угода, укладена між Терапевтом і Клієнтом або між Компанією і Клієнтом, залежно від того, чи є вона субконтрактом або агентською угодою, предметом якої є надання консультаційних послуг.

«Сторона» означає Сторони Угоди – Терапевта і Компанію.

Під «субконтрактами» слід  розуміти  аутсорсингове  надання  консультаційних  послуг терапевтом клієнтам від імені Компанії.

Під  «Консультацією»  слід  розуміти  послуги  Терапевта  з  психотерапії,  коучингу  або іншого консультування, що надаються Клієнту в рамках Сесії за Угодою про надання консультаційних  послуг  на  підставі  пропозиції,  опублікованої  на  Платформі.  Типи  та специфікації   Консультацій,  що  пропонуються  Компанією,  викладені  у  Додатку  1  до справжніх Умов.

Під «Датою сесії» слід розуміти конкретне призначення (дата і час) сесії.

Під  «Обліковим  записом»  слід  розуміти  обліковий  запис  користувача  Терапевта,  за допомогою   якого   Терапевту   дозволено   використовувати   Платформу   для   надання Консультацій Клієнтам.

Під   «завершеною  сесією»  слід  розуміти  сесію,  яка  була  розпочата  в  присутності Клієнта,  або  сесію,  яку Клієнт скасував менш ніж за 24 години до узгодженої дати сесії, або на якій Клієнт не був присутній.

Під   «Агентською   домовленістю»   слід   розуміти   спосіб   укладення   Угоди   про консультаційні   послуги,   при   якому   Компанія   організовує   укладення   Угоди   про консультаційні послуги між Терапевтом і Клієнтом.

 

2. Як укладатиметься Угода?

2.1 Договірні відносини між Компанією і Терапевтом встановлюються після підписання ними Угоди.  Угода,  включаючи  будь-які  наступні  зміни  до  нього, може бути укладена наступним чином:

a) У письмовому вигляді в документальній формі;

b) У письмовій формі з використанням електронних засобів, що дозволяють підписати Угоду в електронній формі.

 

2.2 До  укладення  Угоди  Терапевт  повинен  надати  Компанії копії свого сертифіката про проходження   психотерапевтичного   навчання   (або   сертифіката,   виданого   гарантом навчання),  посвідчення  особи, довідку про несудимість  та  будь-які  інші  сертифікати,  що  підтверджують  його професійну  спеціалізацію  та  особу,  необхідні  для  перевірки  Терапевта  Компанією  та підтвердження   виконання   умов,   що   пред’являються  до  Терапевтів,  як  зазначено  в Додатку   3   до   чинних   Умов.   Терапевт   заявляє,   що  вся  надана  ним  інформація  є достовірною,  і  несе  відповідальність  за  виконання  всіх  умов  надання  Консультацій,  які будуть запропоновані на Сесіях.

2.3 Перед  укладенням  Угоди  Терапевт  повинен ретельно вивчити свою компетентність, досвід  і  підготовку  або  наявність  часу,  щоб  переконатися,  що  він  уповноважений  і здатний  надавати  Консультації  відповідно  до  Угоди  і  чинних  Положень  та  умов. Терапевт  повинен  укласти  Угоду  тільки  в  тому  випадку,  якщо  він  вважає,  що  це  в межах його можливостей і здібностей.

 

3. Які послуги ми надаємо терапевтам і в чому різниця між агентською угодою і субконтрактом?

 

3.1 За Угодою Компанія зобов’язується надати Терапевту свої Послуги, що полягає, зокрема, в укладенні Угод про надання консультаційних послуг між Терапевтом та Клієнтом,  а  також  у  використанні  відповідного  Облікового  запису,  тобто  він  дозволить Терапевту  використовувати  Платформу  для  пропозиції  Консультацій  та  своїх  послуг Клієнтам, керувати своїм Профілем, вказувати Дати сесій і, за потреби, інший контент.

3.2 У разі домовленості між Клієнтом і Терапевтом укладається Договір про надання консультаційних послуг.    При    замовленні    Консультаційних    послуг    та    укладенні    Угоди    про консультаційні послуги між Клієнтом і Компанією не виникає жодних договірних відносин.

3.3 Компанія  організовує  отримання  платежів  від  Клієнтів  за  завершені  сесії.  Отримані платежі  будуть  перераховані терапевтам за певний розрахунковий період та на умовах, викладених у чинних Положеннях та Умовах або Угоді.

3.4 У  разі  субконтрактів,  угода  про  консультаційні  послуги  укладається  між  Компанією  і третьою   стороною,   зазвичай   роботодавцем   клієнта,   відповідно   до   якого   клієнт користується   консультаційними   послугами,   а   вартість   сесії   оплачується   третьою стороною  (зазвичай  роботодавцем  клієнта)  безпосередньо  Компанії,  а Компанія згодом виплачує    гонорар    терапевту.    Субконтракт    також    може    застосовуватися   у   разі маркетингових акцій Компанії (безкоштовний ваучер) або при наданні компенсацій, коли Компанія   виплачує   Винагороду   за   завершені   сесії.   Вибір   того,   чи   надаються консультації щодо агентської угоди або щодо субконтракту, залишається за Компанією.

 

4. Як працюють обліковий запис і профіль?

 

4.1 Протягом  10  робочих  днів  з  дати  укладення  Угоди  Компанія  надсилає  на  адресу електронної  пошти  Терапевта  посилання для введення своїх особистих даних, створення профілю та даних для входу в обліковий запис, за допомогою яких  Терапевт  зможе  керувати  своїм  Профілем,  користуватися  Послугами  Компанії, визначати Дати сесій та проводити сесії.

4.2 Обліковий  запис  терапевта  буде  захищено  іменем  для  входу  в  систему  і  паролем. Терапевт  повинен  зберігати  конфіденційність  інформації,  необхідної  для  доступу  до облікового запису, і погоджується не дозволяти третім особам використовувати обліковий запис.

4.3 Терапевт зобов’язаний розкрити в Профілі як мінімум наступну інформацію про себе:

a) Особисті дані (ім’я, прізвище, освіта та контактний e-mail);

b) Їх поточну фотографію, на якій чітко видно їх обличчя і схожість;

c) Вступне відео, що буде опубліковано в профілі Терапевта;

d) Професійна інформація (терапевтична підготовка, спеціалізація, сертифікати, курси, дипломи, години роботи та інша інформація, що демонструє їх компетентність);

e) Області їх компетенції, за якими вони можуть надавати консультаційні послуги.

 

4.4 В Угоді, за домовленістю  з  Компанією  або  через  налаштування  облікового  запису, Терапевт повинен   вибрати   тип(и)   Консультацій,пропонованих Компанією   через Платформу і перерахованих у Додатку 1 до Положень та умов, і які він буде пропонувати Клієнтам на своїх сесіях.

4.5 Вибір відповідної категорії   індивідуальних   консультацій   згідно   з   Додатком  1 (індивідуальні  A,  B  або  C)  відповідає,  зокрема,  відповідності  критеріям  індивідуальних консультацій, які наведені в Додатку 3, а також  поточному  попиту  Клієнтів  на  Консультації  у  відповідній категорії.   Компанія   інформуватиме   Терапевтів   про   будь-які   оновлення   критеріїв   у відповідній  формі.  Будь-яка зміна вищої категорії  індивідуальних консультацій завжди залежить від згоди Компанії на основі запиту Терапевта на зміну категорії в його Профілі.

4.6 Компанія має право на власний розсуд тимчасово або повністю заборонити використання Облікового запису Терапевтом або приховати Профіль у будь-який час і, таким чином, не призупиняти або припиняти надання Послуг Терапевту, якщо Терапевти порушують Договір, Умови та положення або загальнообов’язкові правові норми. Призупинення може набути чинності негайно. Якщо Компанія вирішить припинити надання Послуг Терапевту, це буде зроблено з попереднім повідомленням за 30 днів. Призупинення або припинення може бути застосовано, зокрема, якщо Терапевт порушує свої зобов’язання за Угодою (включаючи Положення та Умови), правила Кодексу поведінки) або порушує загальнообов’язкові правові норми у зв’язку з наданням Консультація в залежності від тяжкості такого порушення. Компанія має право тимчасово або назавжди заборонити використання Облікового запису або приховати Профіль і, отже, призупинити або припинити надання Послуг Терапевту в будь-який час і без попереднього повідомлення в таких випадках:

  • якщо на Компанію поширюється законодавче чи нормативне зобов’язання, яке вимагає від неї припинити надання Послуг даному Терапевту у спосіб, який не дозволяє дотримуватись 30-денного періоду повідомлення;
  • якщо Компанія використовує своє право на розірвання Контракту з імперативної причини відповідно до чинного законодавства;
  • може продемонструвати, що відповідний Терапевт неодноразово порушував Договір та/або Умови, що призвело до припинення надання Послуг у цілому.

Компанія також може попросити Терапевта усунути таке порушення, і Терапевт повинен негайно усунути таке порушення.

 

4.7 У випадку, якщо Компанія вирішить обмежити або призупинити надання Послуг Терапевту відповідно до Розд. 4.6 чинних Умов, Компанія інформує Терапевта про таке рішення електронною поштою разом із причинами такого рішення. Компанії не потрібно включати причини свого рішення, якщо воно підлягає юридичному чи нормативному зобов’язанню або надавати конкретні факти чи обставини чи рішення, або якщо Компанія може продемонструвати, що відповідний Терапевт неодноразово порушував Договір та /або Правил та умов, що призводить до припинення надання Послуг. Якщо Терапевт не погоджується з таким рішенням, він може заперечити проти рішення Компанії електронною поштою протягом 15 днів після його отримання. Після такого заперечення Компанія переглядає своє рішення протягом 30 днів через комітет, що складається принаймні з трьох представників Компанії, які не брали участі в початковому рішенні, і повідомляє Терапевта про рішення комітету електронною поштою. Заперечувати рішення комісії не можна.

4.8 Терапевт визнає, що Платформа або Обліковий запис можуть бути недоступні постійно, зокрема, у   зв’язку   з   необхідним   обслуговуванням   апаратного   та   програмного   забезпечення Компанії  або  необхідним  обслуговуванням  апаратного  та  програмного  забезпечення третіх  осіб,  які  представляють  Платформу  або  інші  супутні  послуги  для  Компанії,  в результаті  форс-мажорних  обставин,  дій  третіх  осіб  або  збоїв  електроживлення  або підключення. Компанія завчасно інформує терапевта про будь-який простій платформи.

4.9 Компанія хоче повідомити Терапевта про модерацію вмісту, опублікованого Терапевтом на Платформі. Компанія ніколи не змінюватиме вміст, опублікований у Профілі, однак Компанія може перевіряти вміст у Профілі та інший вміст, опублікований на Платформі Терапевтом до та після його публікації, щоб переконатися, що такий вміст не порушує Договір, ці Положення та умови, а також загальні обов’язкові закони та нормативні акти, а також публікувати вміст лише після проведення такої перевірки або видаляти такий вміст, якщо він уже опублікований. Якщо вміст, опублікований Терапевтом, порушує Контракт, ці Умови, Кодекс поведінки та/або загальні обов’язкові закони та нормативні акти, Компанія може прийняти рішення не публікувати такий вміст або видалити його з Платформи, якщо він уже був зареєстрований. опубліковано. Ні алгоритмічна, ні автоматична перевірка вмісту не використовуватимуться, усі перевірки суворо оброблятимуться людьми.

 

4.10 Якщо Компанія вирішить не публікувати або видалити вміст відповідно до розд. 4.8, Компанія повідомляє Терапевта про таке рішення та його причини електронною поштою. Якщо Терапевт не погоджується з таким рішенням, він може заперечити проти рішення Компанії електронною поштою протягом 15 днів після його отримання. Після такого заперечення Компанія переглядає своє рішення протягом 30 днів через комітет, до складу якого входять принаймні три особи з Компанії, які не брали участі в початковому рішенні, і повідомляє Терапевта про рішення комітету електронною поштою. Заперечувати рішення комісії не можна.

 

4.11 Якщо  терапевт  не  надавав  консультацію  клієнту  через  Платформу  більше  одного року, Компанія може видалити профіль терапевта.

Компанія хоче повідомити Терапевта, що вона жодним чином не обмежує Терапевта в пропонуванні та просуванні Консультації споживачам за різних умов через різні канали, за винятком зобов’язань Терапевта відповідно до розділу. 11.2. р) Умов.

 

5. Як працює ранжування та розміщення профілів?

5.1 Стандартним налаштуванням рейтингу Профілів під час пошуку або перегляду Клієнтами на Платформі є «рекомендований» («Рейтинг за замовчуванням»). Компанія також пропонує інші способи ранжування терапевтів та їхніх профілів, наприклад, за тривалістю досвіду, за кількістю відгуків або за найнижчою чи найвищою ціною. Можуть бути додані додаткові способи.

5.2 Наступні критерії є вирішальними для позиції в рейтингу за замовчуванням: кількість наданих сесій, кількість дат сесій, доступних для бронювання, кількість скасованих сесій, а також середня кількість відгуків Клієнта. Ці критерії мають однакову цінність і рівноправні один одному.

5.3 Компанія не надає подібні або ідентичні послуги Клієнтам на Платформі, тому не існує диференційованого ставлення.

 

6. Як дати сесій додаються до профілю?

6.1 Терапевт зобов’язаний:

a) Відвідати вступний вебінар, організований Оператором, перед додаванням дат Сесій та наданням Консультацій Клієнтам; дати проведення такого вебінару будуть регулярно оголошуватися Оператором через Платформу або електронною поштою;

b) Додати  вільні  дати  сесій  до  свого  профілю.  Терапевт  повинен  пропонувати  не менше 6 дат сесій щотижня. Якщо у терапевта більше 5 постійних клієнтів (тобто клієнтів,  які  відвідали  сесію  з  терапевтом  не  менше  2  разів за останні два місяці), терапевт повинен перерахувати дати сесій таким чином, щоб кожен постійний клієнт міг відвідувати сесії з терапевтом на регулярній основі відповідно до потреб клієнта, але не рідше одного разу на два тижні; клієнти, які не відвідували сесії хоча б один раз за попередні 6 тижнів, не вважаються постійними, і терапевт не зобов’язаний вказувати дати сесій щодо них;

c) Додавати  дати  сесій на наступний календарний місяць завжди не пізніше 15 числа попереднього місяця;

d) Наприкінці  кожної  сесії  пропонувати  клієнту  пряме  бронювання  на  наступну  дату сесії, при цьому у клієнта повинен бути вибір як мінімум з 2 дат протягом наступних 14  днів.  Терапевт  не  зобов’язаний  виконувати  це  зобов’язання,  якщо  на  підставі свого професійного судження він вважає, що така процедура не підходить Клієнту в даний момент часу, або якщо він не бронює дати сесій відповідно до розділу 5.3. чинних Положень і умов.

 

6.2 Коли  кількість  постійних клієнтів збільшується і вже неможливо знайти дати сесій для нових клієнтів, терапевт може приховати свій профіль від нових клієнтів, але при цьому зобов’язаний    запропонувати   дати   сесій   постійним   клієнтам,   щоб   забезпечити подальше обслуговування.

6.3 Терапевт  не  зобов’язаний  дотримуватися  кількості  розміщених  дат  сесій,  якщо  він повідомить  Компанію  і  своїх  існуючих  клієнтів  не менш ніж за 30 днів про те, що він не буде  розміщувати  дати  сесій  протягом  принаймні 7 днів. Однак  у  такому  випадку  Терапевт  повинен  розмістити  дати  сесій  не  менш  ніж  на 7 днів    після    свого    повернення.    Якщо   Терапевт,   виявляючи   належну   професійну обережність,  вважатиме  недоцільним  для  Клієнта  чекати  повернення  Терапевта  для наступної Консультації, Терапевт повинен повідомити Клієнта про це і надати Клієнту контактні дані іншого Терапевта, який пропонує свої Консультації через Платформу. Якщо Терапевт збирається призупинити публікувати Дати сесій на період менший, ніж 7 днів, він не зобов’язаний повідомляти Компанію чи Клієнтів.

6.4 Якщо терапевт не надає жодної консультації протягом двох місяців, він зобов’язаний знову відвідати вступний вебінар, перш ніж додавати будь-які нові дати сесій до свого профілю.

 

7. Як працює сама сесія?

7.1 Сесії проводяться дистанційно в режимі онлайн через Платформу і додаток Twilio, доступ до якого можна отримати безпосередньо з Платформи.

7.2 Сесії  проводяться  в  аудіовізуальній,  текстовій  або аудіо формі відповідно до вподобань клієнта.

7.3 Якщо Клієнт запізнюється та не зʼявляється на Сесію на початку Сесії, терапевт зобов’язаний зачекати 20 хвилин після входу в програму Twilio та дочекатися Клієнта. Якщо Клієнт не зʼявиться протягом 20 хвилин, Терапевт може вийти з програми Twilio, і Терапевт має право на винагороду за Сесію. Терапевт не зобов’язаний продовжувати час Сесії на момент запізнення клієнта на Сесію.

7.4 На початку першої Сесії з конкретним Клієнтом Терапевт зобов’язаний перевірити, чи не є Клієнт неповнолітнім і чи має він повну дієздатність. Якщо ні, Терапевт надсилає Клієнту форму, надану Оператором, щоб отримати згоду законного опікуна Клієнта на те, що Клієнт може бути присутнім на Сесії, і Терапевт завершує сесію до отримання такої згоди від законного опікуна Клієнта.

7.5 Тривалість    сесії    вказана    в    специфікації    конкретної    консультації.    Терапевт зобов’язується  дотримуватися  тривалості  сесії  і  завжди  резервувати  не  менше  10 хвилин  понад  тривалість  сесії.  Сесія  починається  на  початку  дати  і  часу  сесії, незалежно від того, чи приєднається клієнт пізніше.

7.6 Після того, як клієнт обрав дату сесії і оплатив відповідну вартість, клієнту і терапевту електронною     поштою     відправляється     підтвердження    дати    сесії.    У    момент відправлення   підтвердження   між   терапевтом   і   клієнтом   укладається   угода   про надання консультаційних послуг, і дата сесії стає обов’язковою для обох сторін.

7.7 Терапевт  може  скасувати  підтверджену  дату  сесії  не  пізніше  ніж  за  24  години  до узгодженої  з  Клієнтом  дати  сесії,  скасувавши  дату  сесії  через  обліковий  запис. Компанія   забезпечить   передачу   інформації   Клієнту.   Терапевт   може   скасувати   (і перенести)  узгоджену  дату  сесії  таким  чином  не  більше одного разу на календарний місяць  для  одного  конкретного  клієнта,  але  не  більше  трьох  разів  в  цілому  протягом календарного місяця для всіх інших клієнтів. Терапевт також може домовитися з Клієнтом про перенесення Сесії, однак Клієнт не зобов’язаний погоджуватися з такою зміною. Оператор зазначає, що необхідно обговорити з Клієнтом перенесення та намагатися уникати подібних ситуацій – Клієнт уже сплатив Сесію і виділив на неї час, тому Клієнт заслуговує на шанобливе ставлення і Клієнт може пропустити зміну часу.

7.8 Якщо  узгоджена  сесія  в  підтверджену  Дату  сесії  не  відбудеться  з  причини  з  боку Терапевта,  без  серйозної  причини,  повідомленої  Терапевтом  Компанії  заздалегідь  або без невиправданої затримки, або якщо Клієнт не погоджується з перенесенням Сесії, Терапевт виплатить  Компанії   штраф,   що   дорівнює Вартості  за  відповідну  консультацію, сплачену Клієнтом  за  кожне  таке  порушення,  причому  штраф підлягає сплаті протягом 15 днів з дати вимоги Компанії про виплату.

7.9 Якщо  заброньовані  Сесії  не  відбудуться  з  причини  з  боку  Терапевта,  без  серйозної причини,  про  яку  Терапевт  заздалегідь  повідомив  Компанії,  більше  трьох разів за один календарний  рік,  Компанія  може,  на  додаток  до  нарахування  відповідних  штрафів, видалити  Профіль  Терапевта,  включаючи  пов’язаний з ним контент, такий як відгуки і т. д., і розірвати Угоду.

 

8. Як оплачується гонорар і які умови оплати?

8.1 За  кожну  завершену  сесію  терапевт  має  право  на  отримання  гонорару,  зазначеного  в прейскуранті,  наведеному  в  Додатку  2  до  чинних  Положень  та  умов.  У  разі  Агентської угоди  Терапевт  має  право  на  отримання  Ціни  клієнта  після  вирахування  Комісії,  де отримана  різниця  відповідає  сумі  Винагороди  (більш  детальна  інформація  наведена нижче  в  цьому  пункті).  У  разі  субконтрактів  Терапевт  має  право  безпосередньо  на Винагороду.   Терапевт   визнає,   що   структура   гонорару,   встановлена   в   Додатку   2, стосується   кожного   клієнта   окремо   (тобто   гонорар   за   1-у,   2-у,   3-ю   і   т.д.   сесію використовується для кожного клієнта терапевта). Оператор має право змінювати ціни в односторонньому порядку та на власний розсуд, у цьому випадку Комісія змінюється таким чином, щоб зберегти співвідношення між ціною та Комісією. Оператор повідомляє Терапевта про зміну ціни та Плати за місяць до зміни.

8.2 На  відміну від вищезазначеного, якщо Клієнт оплачує Сесію передплаченими Сесіями за планом підписки, Клієнт має право отримати Сесії за тією самою Клієнтською ціною, що  й  на  початку  поточної  Підписки.  Плата  терапевта  за  такі  попередньо  оплачені завершені  сесії  протягом  періоду  передплати  клієнта  також  відповідатиме  гонорару, чинному  на  початку  поточної  передплати,  незалежно  від  поточного  прейскуранту в Додатку   2   або   факту   підвищення   терапевта   до   вищої   категорії   індивідуальних консультацій. (див. ст. 4.5)

8.3 Терапевт  не  має  права  на  Гонорар  за  першу  завершену  сесію  з  конкретним  Клієнтом, якщо   Клієнт   був   незадоволений   якістю  наданих  Консультаційних  послуг,  повідомив Компанію про своє невдоволення, і Компанія визнала його застереження на свій розсуд. Однак це не стосується випадків, коли незадоволеність пов’язана з послугами, наданими Компанією,  в  цьому  випадку  гонорар  терапевта  оплачує  Компанія.  Якщо  з  конкретним Клієнтом  проводяться  подальші  Сесії,  право  Терапевта на Гонорар відповідно до цього пункту не припиняється.

8.4 У разі Агентської домовленості Компанія має право на Ціну за надані нею Послуги та за організацію  Угоди  про  надання  консультаційних  послуг.  Сума  Ціни  являє  собою різницю  між  ціною  Клієнта  за  Сесію  і  Винагородою,  як  зазначено  в  прейскуранті,  що є Додатком 2 до справжніх Положень та умов, і розраховується відповідно до застосовного тарифу  на  основі  кількості  та  типу  Завершених  консультацій.  Компанія  має  право  на виплату Ціни після закінчення Завершеної сесії.

8.5 Компанія  організує  на  Платформі  відповідний  спосіб  оплати  через  платіжний  шлюз,  за допомогою  якого  Терапевт  уповноважує  Компанію  приймати  платежі  від  Клієнтів  за Угодами   на   надання   консультаційних   послуг,   укладених   у   режимі   Агентської домовленості, на банківський рахунок Компанії.

8.6 Компанія направляє терапевту зведення завершених сесій та суму гонорару завжди до 10 числа місяця, наступного за місяцем, у якому було проведено завершені сесії.

8.7 Винагорода  перераховується  на банківський  рахунок  Терапевта  завжди  до  15  числа місяця,   наступного   за   місяцем,   за   який   має   бути   сплачена  Винагорода,  а  в  разі Агентської   угоди   Компанія   в   односторонньому   порядку   зарахує   Ціну   в   рахунок Винагороди, що підлягає сплаті. Таким чином, сума, зарахована на рахунок Терапевта в разі  Агентської  угоди,  дорівнюватиме  Винагороді  за  вирахуванням  Ціни,  яку  Терапевт зобов’язаний сплатити Компанії.

8.8 При  визначенні  та  розрахунку  Ціни  вирішальне  значення  мають  дані,  зафіксовані  в записах Платформи.

8.9 Виконуючи  Угоду,  Терапевт  уповноважує  Компанію  виставляти  податкові  документи (включаючи  коригувальні  та авансові рахунки-фактури) або комерційні рахунки-фактури за  Сесії  від  імені  та  за  дорученням  Терапевта,  за  умови,  що  Компанія  надасть Терапевту копію таких рахунків-фактур. Терапевт зобов’язаний надати Компанії будь-яку  і   всю   інформацію,   необхідну   для   належного   оформлення  податкових  документів  і перевірки   їх   точності   відповідно   до   чинних   законів   і   правил.   Компанія   не   несе відповідальності  за  зобов’язання  Терапевта перед відповідними податковими органами.

8.10 Якщо  Компанія  прострочила  виплату будь-якої суми, що належить терапевту, терапевт має  право  на  отримання  відсотків  за  прострочення  платежу  за  встановленою  законом ставкою.

 

9. Які умови угоди про надання консультаційних послуг?

9.1 Положення   та   умови   Угоди   про   надання   консультаційних   послуг  регулюються Положеннями та умовами, опублікованими на сайті www.hedepy.com.ua, які Терапевт не має права змінювати або модифікувати індивідуально для конкретних Клієнтів.

9.2 Претензії  та  будь-яке  розірвання  Угоди  про  консультаційні  послуги  з  боку  Клієнта розглядаються  в  першу  чергу  Компанією,  до  якої  Клієнт  звертається  для  вирішення питання.   Компанія   оцінює   такі   претензії   Клієнта   на   свій   розсуд   і   з   урахуванням довгострокового співробітництва з Терапевтом і його якості.

 

10. Який термін дії угоди і як вона може бути розірвана?

10.1 Угода укладається на невизначений термін.

10.2 Сторони домовилися про тримісячний період протягом перших трьох місяців дії Угоди («Випробувальний період»). Протягом Пробного періоду Оператор надсилає Клієнтам форму зворотного зв’язку після кожної Сесії з Терапевтом, і Оператор оцінює результати, чи відповідає Терапевт критеріям Оператора (описано тут). Якщо Терапевт не відповідає необхідним критеріям, Оператор повідомляє про це Терапевта, і Оператор має право розірвати Договір протягом Пробного періоду шляхом письмового повідомлення на ім’я Терапевта за адресою, зазначеною в Угоді (включаючи електронну форму) без терміну попередження; Угода припиняється після вручення повідомлення.

 

10.3 Будь-яка   зі   Сторін   може   розірвати   Угоду   шляхом   письмового   повідомлення, надісланого   іншій   Стороні   за   адресою,   зазначеною   в   Угоді   (в   тому   числі   в електронній формі). Термін повідомлення становить один місяць і починається з першого дня календарного місяця, наступного за датою вручення письмового повідомлення іншій Стороні.

10.4 У разі розірвання Угоди, Компанія повинна негайно, не пізніше закінчення періоду повідомлення, приховати Профіль Терапевта від нових Клієнтів. Терапевт зобов’язаний забезпечити постійних Клієнтів подальшим спостереженням через Платформу протягом максимум 2 місяців, якщо Клієнт цього вимагає. Якщо Терапевти надають Консультації багатьом поточним Клієнтам, Сторони можуть погодитися, що обліковий запис Терапевта буде активним на Платформі протягом більш тривалого періоду, однак у такому випадку Терапевту не дозволяється приймати нових Клієнтів протягом такого періоду. Ці Умови застосовуються mutatis mutandis до цих наступних сесій. Після закінчення 2-місячного періоду Терапевт більше не зобов’язаний надавати будь-який подальший догляд Клієнтам через Платформу, але зобов’язується припинити догляд відповідно до інтересів і стану Клієнта та, якщо необхідно, рекомендувати подальші дії.

 

10.5 У разі порушення Умов і положень Угоди Сторони мають право надіслати письмове повідомлення про розірвання за 5 днів, починаючи з першого дня після вручення повідомлення іншій Стороні. Закінчення терміну повідомлення не впливає на право Компанії заблокувати Обліковий запис або приховати Профіль Терапевта.

10.6 Компанія може вийти з Контракту, анулювати Обліковий запис і, отже, припинити надання Послуг Терапевту, якщо Терапевт порушує свої зобов’язання, викладені в Контракті чи Умовах. Крім того, Компанія може відмовитися від Контракту, якщо Клієнт неодноразово повідомляє про Терапевта або його Профіль про порушення Умов використання, або якщо Клієнт неодноразово й обґрунтовано скаржиться на Терапевта. Сторони не можуть відмовитися від Контракту щодо послуг або платежів, які вони вже надали одна одній.

 

10.7 Терапевт може відмовитися від Угоди, якщо Компанія не виплачує будь-яку суму, що належить Терапевту, протягом більше 60 днів.

 

Якщо Терапевт порушує Угоду, Компанія може в односторонньому порядку зарахувати всі  претензії  до  Терапевта  і  відняти  суму  таких  претензій  із  засобів,  керованих  для Терапевта в рамках Угоди.

 

11. Які ще права і обов’язки має терапевт? І що станеться, коли вони порушать свої обов’язки?

11.1 Терапевт має право відмовити клієнту, якщо він вважає, що не в змозі допомогти клієнту найкращим чином. У цьому випадку терапевт повинен поінформувати Компанію і Клієнта  і  запропонувати  Клієнту адекватне рішення у вигляді направлення до іншого терапевта, що надає свої послуги на Платформі, або в іншу відповідну організацію.

11.2 Терапевт також зобов’язується:

a) Проводити  сесії  та  надавати свої консультаційні послуги виключно особисто, на   відповідному   експертному   та   професійному   рівні  та  відповідно  до  всіх застосовних законів, нормативних актів, Кодексу та морально-етичних норм;

b) Відвідати принаймні один вебінар, організований Оператором на рік (дати такого вебінару будуть оголошені Оператором регулярно) та відвідати одну супервізійну зустріч з Оператором (Оператор повинен повідомити Терапевта завчасно; така зустріч може бути проводиться регулярно кожного кварталу на рік або частіше, якщо необхідно);

c) Забезпечити за свій рахунок все технічне обладнання, необхідне для належного і безперебійного проведення Сесій, включаючи доступ в Інтернет;

d) Дотримуватися всіх законодавчих норм, що стосуються надання Консультацій та ведення їхнього бізнесу;

e) Своєчасно сплачувати податки та виконувати всі зобов’язання, що випливають з податкових, бухгалтерських та інших правових норм, зокрема, своєчасно та правильно подавати податкові декларації; Оператор інформує Терапевта про те, що Терапевт може бути зобов’язаний сплатити ПДВ у процесі зворотного нарахування відповідно до чинних правових норм;

f) Якщо це так, отримати код VIES та надіслати його Оператору та повідомити Оператора про статус ПДВ Терапевта (платник/неплатник) та негайно повідомити Оператора про зміни;

g) Виконати зобов’язання щодо повідомлення у випадку, якщо Терапевт підозрює, що було скоєно злочин або він може бути скоєний, якщо такий злочин підлягає такому обов’язку сповіщення згідно з кримінальним законодавством;

h) Якщо Клієнту загрожує небезпека, здійснити адекватні кроки та дії, щоб запобігти цій небезпеці та повідомити відповідні органи або екстрену контактну особу Клієнта відповідно до правових норм;

i) Підтримувати свої дані (зокрема, дані для виставлення рахунків) в актуальному і точному   стані   і,   в   разі   зміни   своїх   даних,   без   невиправданої   затримки повідомляти  Компанію  про  такі  зміни  або  оновлювати  змінені  дані  в  своєму обліковому  записі.  Якщо  терапевт  не  виконує  це  зобов’язання,  терапевт  несе відповідальність за будь-які збитки, понесені Компанією;

j) При  використанні  Платформи  та  наданні Консультаційних послуг відповідно до цих   Положень   та   умов,   Кодексу   поведінки   та   інших   правових   положень, застосовних до надання Консультацій;

k) Розкривати  тільки  повну  і  правдиву  інформацію  про  себе  і  про  Консультації, включаючи дати сесій;

l) Під   час   виконання   зобов’язань   за   Угодою або під час будь-яких інших дій, спілкування чи поведінки в особистому житті Терапевта, якщо можливо зв’язати Терапевта з Платформою або Оператором, поводитися   так,   щоб   не створювати Компанії поганої слави, діяти в міру своїх можливостей і відповідно до норм моралі;

m) Не  вести  відеозапис  або  інший  запис  ходу  сесій  та  їх  змісту,  за  винятком терапевтичних   нотаток,   зроблених   таким   чином,   щоб   забезпечити   їхню конфіденційність,   якщо   інше   не   погоджено   Сторонами,   та   дотримуватися конфіденційності   щодо   будь-якої   інформації,   пов’язаної   з   Клієнтами   або сесіями;

n) Захищати  права  інтелектуальної  власності,  що  належать  Компанії,  а  також права третіх осіб, які можуть бути порушені виконанням Угоди;

o) не  схиляти  Клієнта  будь-яким  чином  до  укладення  Угоди  про  консультаційні послуги   або   аналогічної Угоди  на   надання   консультаційних   послуг безпосередньо з Терапевтом;

p) Не  пропонувати  свої  онлайн-послуги  на  своєму  сайті або інших каналах більш вигідно  (тобто  за  нижчою  ціною  або  на  інших  більш  вигідних  умовах),  ніж Консультаційні послуги на Платформі. Допустима різниця становить 5 євро в ціні даного виду Сесій.

 

11.3 Якщо Терапевт порушує свої зобов’язання за цими Умовами, правилами, викладеними в Кодексі  поведінки  або  застосовними  законами  та  нормами  не  лише стосовно Компанії, але  й  стосовно  Клієнтів,  навмисно  або  ненавмисно,  Терапевт  несе  відповідальність перед  Компанією  за повний обсяг завданого збитку та зобов’язаний відшкодувати Компанії всі витрати, понесені Компанією   для   усунення   порушення,   що   виникло   внаслідок   порушення   поведінки Терапевта.

11.4 Компанія  може  належним  чином  контролювати  дотримання  застосовних  нормативних актів  (включаючи  законодавство  про  захист  даних,  зокрема  вимоги  Регламенту  (ЄС) 2016/679  Європейського  парламенту  та  Ради  від  27  квітня  2016  року  щодо  захисту фізичних  осіб  щодо  обробки  персональних  даних  та  про  вільне  переміщення  таких даних)  та  виконання  Угоди,  включаючи  надання  Консультацій,  зокрема  шляхом отримання відгуків від Клієнтів. Терапевт зобов’язується надавати необхідну співпрацю і допомогу під час перевірки відповідно до попередньої пропозиції.

11.5 У разі порушення зобов’язання:

a) Відповідно  до  ст.  11.1  (a, k, l, p),  Терапевт  зобов’язаний  виплатити  Компанії штраф в розмірі 80,49 євро за кожен такий випадок порушення;

b) Відповідно  до  ст.  11.1  (o)  Терапевт  виплачує  Компанії  штраф  в розмірі 402,53 євро за кожен такий випадок порушення.

c) Відповідно до ст. 11.1 (m) і ст. 12.1, терапевт виплачує Компанії штраф в розмірі 2692,90 євро за кожен такий випадок порушення.

 

Договірний штраф підлягає оплаті протягом 14 днів з моменту отримання терапевтом письмового   запрошення  оплатити  її.  Врегулювання  штрафу  не  виключає  права Компанії на відшкодування збитків у повному обсязі.

 

12. Що робити, якщо щось не працює на Платформі?

12.1 Якщо  терапевту  необхідно  зв’язатися  з  компанією  для  отримання  сервісної підтримки, наприклад,  щоб  повідомити  про  помилку,  поставити  питання  або  розмістити  запит,  він може зв’язатися з компанією за адресою support@hedepy.com.ua.

 

13. Як ми захищаємо конфіденційну інформацію та особисті дані Клієнтів?

Конфіденційна інформація

13.1 Угода  та пов’язані з нею інформація та документи, включаючи  відомості  про Клієнтів,  Консультації  та Сесії, а також будь-яка інформація, матеріали чи документи, надані Терапевту Оператором під час вебінарів, курсів або будь-яким іншим чином, є конфіденційними без необхідності бути чітко позначеними як такі, і Сторони не повинні без згоди іншої Сторони розголошувати таку інформацію в будь-якій формі третім особам,  за  винятком  випадків,  коли  розкриття  такої  інформації  вимагається законом або компетентними органами відповідно до чинного законодавства, або коли така інформація вже доступна у відкритому доступі.

13.2 Вищезазначене зобов’язання не завдає шкоди праву Сторін розкривати інформацію, що стосується  Угоди,  а  також будь-яку іншу інформацію та документи, що належать до неї,  своїм  професійним  консультантам,  своїм співробітникам або іншим підрядникам, за   умови,   що   такі   особи   приймають   на   себе   зобов’язання   щодо   дотримання конфіденційності,  за  принаймні  такою  ж  мірою,  що  випливає  з  цих  Положень  та  умов. Крім   того,   не   буде   вважатися   порушенням   зобов’язання   конфіденційності,   якщо розкриття інформації обумовлено згодою іншої Сторони, або якщо розкриття інформації випливає  з  Положень  та  умов,  або  якщо  Терапевт  має  зобов’язання  щодо  звітності відповідно до чинного законодавства (зокрема, відповідно до Кримінального кодексу).

13.3 Зобов’язання  зберігати  конфіденційність  вищевказаної  інформації  зберігається  і  після припинення дії Угоди.

 

Персональні дані клієнтів

13.4 Терапевт  зобов’язаний  обробляти  персональні  дані  Клієнтів  відповідно  до  чинного законодавства,  при  цьому  Сторони  підтверджують,  щоб  уникнути  сумнівів,  що  вони  є окремими контролерами даних і що між ними немає відносин з обробки даних.

13.5 Терапевт  також  зобов’язується  інформувати  Клієнтів  про  те,  які  персональні  дані  він обробляє, і виконувати зобов’язання з інформування Клієнтів відповідно до нормативних актів, що регулюють захист персональних даних.

13.6 Запити   Клієнтів   як   суб’єктів   даних   у   галузі   захисту   персональних   даних   будуть оброблятися   Компанією,   а   Терапевт   зобов’язується   (i)   повідомити   Компанії   про отримання  запиту  Клієнта  протягом  72  годин  з моменту отримання; (ii) надати Компанії всіляке  сприяння  у  підготовці  своєчасної  та  вичерпної  відповіді  Клієнту;  (iii)  надати будь-яку   і   всіляку   допомогу   в   реалізації   права   на   передачу   даних,   якщо це застосовується,  забезпечуючи  при  цьому  захист  даних,  що  передаються,  і  гарантуючи, що вони не будуть розкриті третім особам, включаючи Компанію, під час реалізації права.

13.7 Терапевт  зобов’язується  інформувати  Компанію  про  (i)  будь-який  витік  персональних даних  Клієнтів;  (ii)  скаргу  Клієнта  як  суб’єкта  даних,  отриманої  через  Управління  із захисту   даних   та/або   будь-який   інший   наглядовий   орган,   яка   може   вплинути   на професіоналізм   та/або   компетентність   обробки   персональних   даних;   (iii)   будь-яке повідомлення  Управлінню  із  захисту  даних  про  початок  перевірки  та/або  перевірки правильності обробки персональних даних, все протягом 48 годин з моменту виявлення.

 

14. А як щодо інтелектуальної власності компанії і терапевта?

14.1 Компанія  є  ексклюзивним  і  необмеженим  виконавцем  усіх  майнових  і,  максимально допустимим  законом  ступеня,  особистих  прав  на  Платформу  як  на  твір,  захищений авторським правом у значенні Закону № 121/2000 Св. зак., Закону про авторське право, з поправками («Закон про авторське право»).

14.2 Виконуючи  Угоду,  Компанія  надає  Терапевту  обмежене  право  на  використання Платформи  в  межах  функціональних  можливостей,  що  надаються  Терапевту  в  рамках Облікового  запису  («Ліцензія»).  Ліцензія  за  цією  Угодою  є  невиключною.  Ліцензія надається  на  термін  дії  Угоди.  Ліцензія  не  обмежена  по  території.  Відповідно  до Ліцензії, Терапевт не має права передавати якусь частину прав, що становлять Ліцензію (надавати  субліцензію),  третій  особі  або  переуступати  Ліцензію  третій  особі  без  згоди Компанії. Ліцензійний збір за надання Ліцензії є частиною Винагороди.

14.3 Будь-які і всі права Компанії (як майнові, так і особисті, якщо це дозволено законом) на Платформу залишаються за Компанією.

14.4 Терапевт  справжнім надає Компанії невиключну ліцензію на необмежене використання творів,  тобто,  зокрема,  назв,  логотипів,  слоганів,  графіки  і  фотографій,  які  є  частиною контенту,   опублікованого   терапевтом   на   Платформі.   Даний   дозвіл   надається   без обмеження території і часу і безкоштовно.

14.5 Сторони  можуть  згадувати  іншу  Сторону як посилання на своїх веб-сайтах. Якщо вони передають  один  одному  для  цієї  мети  логотипи  або  інші  твори,  вони  мають  право використовувати  їх  для прикріплення до посилання, відповідно до вказівок цієї Сторони або відповідно до їх звичайного використання для виконання мети посилання. Терапевт не  має  права  забирати  або  публікувати  посилання,  отримані  від  Клієнтів,  без  згоди Компанії.

14.6 Компанія  може  використовувати  інформацію  про  Консультаційні  послуги та Терапевта, включаючи ім’я Терапевта і спеціалізацію Терапевта, як в офлайн-, так і в онлайн-режимі, включаючи  email  маркетинг  та/або  рекламу PPC і аналогічні види онлайн-реклами, для просування   своїх   Послуг   і   Платформи.   Способи   просування   Послуг,  Платформи  і Терапевта в рамках Платформи і на інших веб-сайтах визначаються на розсуд Компанії.

14.7 Компанія повідомляє Терапевта, що дані та контент, опубліковані на Платформі протягом дії Контракту, не зберігаються Компанією після припинення Контракту.

 

15. Хто несе яку відповідальність?

15.1 Компанія  не  несе  жодної  відповідальності  за  належне  надання  Клієнту  Сесій  і Консультаційних   послуг.   Терапевт   несе   повну   відповідальність   за   будь-яку   шкоду, заподіяну    будь-якою    порадою    або    інформацією,    наданою    під    час    Сесій    і Консультаційних послуг або в результаті цього.

15.2 Компанія   не   несе   відповідальності   за   будь-які   збитки,   викликані   неправильним використанням   Платформи,   облікового   запису   або   профілю   терапевта   з   будь-якої причини (включаючи, але не обмежуючись, форс-мажорними обставинами, діями третьої сторони або терапевта, збоями в електропостачанні або підключенні). Компанія не може бути  притягнута до відповідальності за будь-які збитки (включаючи упущену вигоду), що виникли   в   результаті   використання   Платформи,   Облікового   запису   або   Профілю терапевта або в результаті обмеження або перерви в їх доступності, а також Компанія не несе відповідальності за будь-яку перерву в наданні Послуг, викликану третіми особами або   форс-мажорними   обставинами   (наприклад,   кібератака,   тривале   відключення електроенергії  або  телекомунікацій, неналежне обслуговування сервісними компаніями) або  з  вини  Терапевта  (наприклад,  неналежне  поводження  з  Платформою,  Обліковим записом або Профілем Терапевта, неможливість забезпечити підключення до Інтернету, дефект  обладнання,  дефект  апаратного  забезпечення,  функції  та  технології  третіх осіб тощо)   або   через   припинення   роботи   Платформи,   облікового   запису   або   профілю Терапевта. У цих випадках Терапевт відмовляється від права на відшкодування шкоди.

15.3 З  іншого  боку,  компанія  несе  відповідальність  перед  терапевтом  за  шкоду,  заподіяну грубим  або  умисним  порушенням  Угоди,  але  тільки  в  межах  суми  вже  отриманого гонорару за надані послуги. Упущена вигода не компенсується ні в якому разі.

15.4 Терапевт  несе  відповідальність  за  проведення  сесій  і,  якщо  він  не  зможе  надати клієнту  консультацію  належним  чином  і  в  узгоджену  дату  сесії,  терапевт  буде  нести відповідальність за наслідки. Оператор рекомендує Терапевту оформити страхування відповідальності.

 

16. Механізми сповіщення та дії

16.1 Якщо Терапевт вважає певний вміст, опублікований на Платформі, незаконним, він може повідомити про це електронною поштою. Можна використати форму, що додається до Умов у Додатку 4. Після отримання звіту Компанія підтверджує отримання звіту Терапевту електронною поштою. Компанія також без невиправданої затримки повідомляє Терапевта про своє рішення щодо інформації, якої стосується повідомлення, і надає Терапевту інформацію про можливості заперечення такому рішенню.

16.2 Якщо Терапевт пропускає або не включає деяку інформацію, як того вимагає форма (Додаток 4), він бере до уваги, що його повідомлення може не бути оброблено через відсутність необхідної інформації на стороні Компанії.

16.3 Компанія оброблятиме всі повідомлення, які містять необхідну інформацію, своєчасно, старанно, бездовільно та об’єктивно. Компанія не використовує жодних автоматизованих засобів і засобів прийняття рішень для такої обробки.

 

17. Заключні положення

17.1 Терапевт визнає, що Компанія обробляє його персональні дані з метою надання Послуг відповідно до законодавства про обробку та захист персональних даних, зокрема, але не виключно,  Регламентом  (ЄС) 2016/679 Європейського парламенту та Ради від 27 квітня 2016  року  про  захист  фізичних  осіб  щодо  обробки  персональних  даних  та  про  вільне переміщення  таких  даних  та  скасування Директиви 95/46/EC (Загальний регламент про захист даних) (GDPR), Законом № 110/2019 Coll, про обробку персональних даних з поправками, а також будь-яке судове або адміністративне тлумачення законодавства, що стосується   обробки   та   захисту   персональних   даних,   будь-які   керівництва,  кодекси поведінки  або  затверджені  механізми  сертифікації,  випущені  Управлінням  із  захисту даних.  Детальна  інформація  про  обробку  персональних  даних  терапевтів  викладена  в Політиці обробки персональних даних, опублікованій на Платформі.

17.2 Якщо Терапевту потрібен доступ до даних, наданих ним або Клієнтами Компанії, він може попросити Компанію надати їм цю інформацію. Якщо Компанії не перешкоджають будь-які правові чи договірні перешкоди, вона розкриє цю інформацію Терапевту.

17.3 Компанія  може  в  односторонньому  порядку  змінити  справжні  Положення  та  умови, повідомивши  терапевта  про  зміни  електронною поштою не менше ніж за 15 днів. Якщо Терапевт  не  згоден  зі  змінами,  Терапевт  повинен  повідомити  Компанію  електронною поштою  і  має  право  розірвати  Угоду  на  дату  внесення  змін  до  Положень  та  умов. Якщо  Терапевт  не  висловить  своєї  незгоди,  вважатиметься,  що  Терапевт  погодився  зі зміною Положень і умов.

17.4 Будь-які  спори,  пов’язані  з  Послугами або Угодою, повинні вирішуватися виключно відповідно   до   чеського   законодавства   і   підлягають   розгляду   в   судах   з   місцем перебування і юрисдикцією в Чеській Республіці за юридичною адресою Компанії.

17.5 Якщо  будь-яке  положення Умов визнається недійсним або таким, що не має сили, інші положення  Угоди  та  Умов  залишаються  дійсними  та  ефективними,  за  умови,  що вони  можуть  бути  відокремлені один від одного. Недійсне або недіюче положення Умов та   положень   замінюється   положенням,   сенс   якого   максимально   наближений   до недійсного або недіючого положення.

17.6 Компанія може передати права і обов’язки за Угодою третій стороні, на що Терапевт погоджується.

17.7 Обмін   електронними   листами   або   іншими   електронними   повідомленнями   буде вважатися  письмовою  формою,  якщо інше не обумовлено в цих Положеннях та умовах або Угоді.

17.8 Щоб   уникнути   сумнівів,   Сторони   прямо   визнають,   що   вони   є   підприємцями,   які виконують Угоду під час своєї діяльності.

17.9 Справжнім Сторони приймають на себе ризик зміни обставин у сенсі 1765 (2) Цивільного кодексу.

17.10 Сторони виключають застосування положень статті 557 Цивільного кодексу, яка означає, що значення слова або терміну не повинно застосовуватися на шкоду першій особі, яка його використовувала.

 

Прага, датується ____________

Додаток 1 до Положень та умов

ВИДИ КОНСУЛЬТАЦІЙ

Індивідуальна A (50 хвилин)

Індивідуальна B (50 хвилин)

Індивідуальна С (50 хвилин)

Дитяча терапія (50 хвилин)

Текстова терапія (50 хвилин)

Парна терапія (90 хвилин)

ENG (50 хвилин)

Коучинг (90 хвилин)

Додаток 2 до Положень та умов

ПРЕЙСКУРАНТ КОНСУЛЬТАЦІЙ

Індивідуальна А (50 хв.)
Ціна клієнта26€
Плата після першої завершеної сесії13€
Плата після другої завершеної сесії17€
Плата після третьої завершеної сесії17€
Плата після четвертої завершеної сесії17€
Плата після п’ятої завершеної сесії17€
Плата після шостої завершеної сесії17€
Індивідуальна B (50 хв.)
Ціна клієнта29€
Плата після першої завершеної сесії12€
Плата після другої завершеної сесії19€
Плата після третьої завершеної сесії19€
Плата після четвертої завершеної сесії19€
Плата після п’ятої завершеної сесії19€
Плата після шостої завершеної сесії19€
Індивідуальна С (50 хв.)
Ціна клієнта34€
Плата після першої завершеної сесії14€
Плата після другої завершеної сесії22€
Плата після третьої завершеної сесії22€
Плата після четвертої завершеної сесії22€
Плата після п’ятої завершеної сесії22€
Плата після шостої завершеної сесії22€
Пара (90 хв.)
Ціна клієнта52€
Плата після першої завершеної сесії21€
Плата після другої завершеної сесії26€
Плата після третьої завершеної сесії29€
Плата після четвертої завершеної сесії31€
Плата після п’ятої завершеної сесії34€
Плата після шостої завершеної сесії36€
Індивідуальна ENG (50 хв.)
Ціна клієнта49€
Плата після першої завершеної сесії20€
Плата після другої завершеної сесії25€
Плата після третьої завершеної сесії27€
Плата після четвертої завершеної сесії29€
Плата після п’ятої завершеної сесії32€
Плата після шостої завершеної сесії34€
Пара ENG (90 хв.)
Ціна клієнта75€
Плата після першої завершеної сесії30€
Плата після другої завершеної сесії38€
Плата після третьої завершеної сесії41€
Плата після четвертої завершеної сесії45€
Плата після п’ятої завершеної сесії49€
Плата після шостої завершеної сесії53€

Додаток 3 до Положень та умов

ВИМОГИ ДО ТЕРАПЕВТІВ

Критерії для терапевтів на навчанні

  • бакалавр та/або магістр психології/медицини
  • 3 або 4 рік навчання
  • активна супервізія
  • має не менше 300 годин практики
  • має компанію (ФОП 3-ї групи)
  • має досвід онлайн практики
  • БОНУС: сертифікат з пропедевтики

 

Критерії для терапевтів, які надають консультаційні терапевтичні послуги

  • бакалавр та/або магістр психології/медицини
  • закінчив/-ла навчання одному з основних терапевтичних підходів
  • має не менше 1000 годин практики
  • має компанію (ФОП 3-ї групи)
  • має досвід онлайн практики
  • має клінічний досвід/сертифікат з пропедевтики
  • має ще принаймні 3 навчальні спеціалізації (семінари, короткострокові тренінги тощо)
  • БОНУС: досвід коучингу/семінарів для компаній

 

Критерії для терапевтів вищої категорії, які надають консультаційні терапевтичні послуги

  • бакалавр та/або магістр психології/медицини
  • закінчив/-ла навчання одному з основних терапевтичних підходів
  • має не менше 2500 годин практики
  • має компанію (ФОП 3-ї групи)
  • має досвід онлайн практики
  • має  клінічний  досвід/сертифікат  з  пропедевтики  та  БОНУС:  є  сертифікованим  клінічним психологом
  • має ще принаймні 4 навчальні спеціалізації (семінари, короткострокові тренінги тощо)
  • БОНУС: сам є супервайзером/тренером
  • БОНУС: досвід коучингу/семінарів для компаній

 

Критерії для терапевтів, які надають консультаційні послуги англійською мовою

  • Крім  перерахованих  вище  критеріїв  для  того,  щоб  стати  терапевтом  в  Hedepy,  необхідно пройти  приймальне  інтерв’ю  з  терапевтом,  який  є  носієм  англійської  мови  і  може оцінити рівень володіння терапевтом англійськими сесіями

 

Додаток  4 до Умов та Положень

ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ ТА ДІЙ

 

Надіслано (Імʼя та прізвище):

Контактні деталі (e-mail):

Пояснення, чому ви вважаєте вміст незаконним:

Чітке визначення та опис вмісту, який ви вважаєте незаконним (URL-адреса та, якщо необхідно, додаткова інформація, що дозволяє ідентифікувати незаконний вміст):

Надсилаючи цей звіт, ви підтверджуєте свою добросовісну (справжню) віру в те, що інформація та твердження, що містяться в ньому, є точними та повними.