Оцінка лояльності серед працівників:
Дізнайтеся, що насправді думають ваші працівники

Компанії з високим рівнем залученості та задоволеності працівників демонструють зростання прибутку на 21%. Але чи маєте ви уявлення, наскільки добре ви виконуєте свою роботу як роботодавець, і чи по-справжньому задоволені ваші працівники? Відповідь міститься в оцінці лояльності серед працівників (eNPS).

Що таке оцінка лояльності серед працівників (eNPS)?

Оцінка лояльності  серед працівників (eNPS) вимірює залученість та лояльність ваших працівників. Вона буквально говорить вам, наскільки ваші працівники рекомендували б вас як відмінне місце для роботи. Це не включає в себе довгі опитування; замість цього це просте опитування рівня задоволеності працівників, яке надає вам миттєве розуміння вашої продуктивності. На його основі ви можете розробляти ефективні заходи для покращення брендингу.

eNPS може зекономити значні кошти вашій компанії

Хоча eNPS – це лише метрика, вона допомагає вам приймати правильні рішення, щоб забезпечити вашим працівникам комфорт у вашій компанії.

Задоволені працівники є важливими для успіху компанії:

  • Вони виконують роботу вищої якості – задоволеність призводить до зростання продуктивності на 12%, і за деякими дослідженнями, навіть більше.
  • Вони зменшують загальну текучість кадрів і пов’язані з цим витрати – сильний бренд може зекономити до 50% витрат на рекрутинг нових членів команди. Люди не захочуть полишати компанію, і до того ж у вас завжди будуть нові апліканти.
  • Вони забезпечують відмінний досвід для клієнтів – гарантуючи задовільнення їх потреб.

Саме тому компанії з залученою командою зазвичай бачать зростання прибутку на 21%.

Як вимірювати eNPS?

Простота вимірювання eNPS полягає в регулярному ставленні одного запитання:

“За шкалою від 0 до 10, наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нас як роботодавця своїм друзям та знайомим?”

На основі цих відповідей, працівники поділяються на три групи:

  • Промоутери – Ентузіасти (відповіді 9–10)
  • Пасивні – Пасивно задоволені (відповіді 7–8)
  • Детрактори – Критики (відповіді 0–6)

Віднявши відсоток детракторів від відсотка промоутерів, ви отримаєте бал від -100 до 100. Чим вище бал, тим краще ви справляєтеся як роботодавець.

Оскільки відповідь на це питання займає всього кілька секунд, ви можете швидко зібрати достатньо даних від своєї команди, і результати будуть дуже інформативними.

Як визначити, чи добре справляється ваша компанія?

Припустимо, ви вже знаєте свій бал eNPS. Але який він – високий чи низький? Коли потрібно діяти?

eNPS – стандартизований і широко використовуваний метод, тому ви легко можете порівнювати свої результати з іншими компаніями. Однак слід бути обережним, оскільки середні бали eNPS варіюються в залежності від галузі та різних типів організацій і професій. Порівняння може надати приблизне уявлення, але не повинно бути переоцінене.

Корисніше відстежувати свій власний eNPS протягом часу, прагнути його покращити і негайно втручатися при будь-якому зниженні, щоб запобігти відтоку працівників. Ви також можете порівняти окремі команди або відділи у вашій компанії.

Загалом бал eNPS в межах від 10 до 30 вважається хорошим, а бали понад 30 – винятковими. У 2022 році компанії, такі як Innogy та Карвінська гірнича лікарня, досягли найвищих результатів у нашій країні. – може прибрати або замінити? – прибрати чи адаптувати?

Практичне вимірювання eNPS

Найкращий спосіб вимірювати eNPS – це інтегрувати питання опитування в інструменти внутрішнього спілкування, такі як Slack або Microsoft Teams. Мета полягає в тому, щоб зробити відповіді вашої команди якнайлегшими та зібрати якнайбільше даних.

Вимірювання eNPS є частиною нашої комплексної програми з догляду за психічним здоров’ям компаній у Hedepy. У межах простого та приємного опитування ми не лише оцінюємо eNPS, але також моніторимо загальний настрій у вашій компанії, забезпечуючи вчасне виявлення будь-яких проблем.

Найбільшою перевагою є те, що вирішення виявлених проблем не залежить виключно від вас. На основі відповіді працівника ми пропонуємо конкретні навчальні відеоролики, швидкі чати з психологами або повноцінну онлайн-психотерапію. Усі ці послуги є частиною програми, що дозволяє вам ефективніше планувати особисті зустрічі лише тоді, коли вони дійсно потрібні.

Бажаєте виміряти свій eNPS і зробити важливий крок до задоволеної та залученої команди? Дізнайтеся більше про корпоративну програму з догляду за психічним здоров’ям від Hedepy.

Скористайтеся пробним періодом Hedepy

  • Спробувати пробний період Hedepy

  • Ми підготуємо для вас вебінар для підтримки психологічної стійкості

  • Ваша команда отримає доступ до онлайн-уроків

Шлях до психічного благополуччя для вашої команди починається тут

Спробувати пробний період Hedepy