Створення підтримуючого робочого середовища:
Загальний посібник з психічного здоров’я для HR-відділу

Чи було у вас таке, що ви помічали ознаки стурбованості у членів вашої команди, але були невпевнені, як краще це вирішити? Хоча психічне благополуччя може здаватися особистою справою кожного, навігація в швидкому і напруженому оточенні сучасного робочого місця робить питання про те, як правильно розпочинати розмови на цю тему, критично важливим для HR-ів.

Мета цього блог-поста – навчити HR-фахівців ефективно обговорювати психічне благополуччя зі співробітниками та надавати допомогу співробітникам базуючись на співчутті. Дізнайтеся про основні інсайти щодо підходу до таких ситуацій та допоможіть своїй команді надавати пріоритет своєму психічному здоров’ю.

Психічний стрес може впливати не лише на атмосферу в компанії, але й на робочу продуктивність. Чи стикаються ваші колеги з психічними труднощами, чи проходять через щось непросте зараз, чи важко їм концентруватися, чи втрачається мотивація до роботи, чи може це вплинути на їхню продуктивність.

Однак реальність в тому, що не кожному співробітнику комфортно при розкритті деталей свого особистого життя. Це породжує важливі питання для HR-ів, наприклад, як заохочувати відкриті обговорення про психічне здоров’я, ініціювати розмови на цю тему та надавати ефективну підтримку співробітникам, які стикаються з проблемами психічного здоров’я. Подолання бар’єрів, пов’язаних із психічним здоров’ям, може бути викликом, але існують стратегії, які допоможуть вашим співробітникам та подадуть руку допомоги.

 

Сприяйте відкритій комунікації

Створення підтримуючого середовища починається зі створення безпечного простору, де співробітники відчувають свободу обговорювати будь-що, що є у їхній голові – від труднощів на роботі, зворотнього зв’язку щодо компанії до допомоги, якщо це необхідно. Встановлення довіри є ключовим фактором  у плеканні цієї атмосфери, досягається через відкриті і чесні розмови, які демонструють вашу підтримку та повагу до їхнього благополуччя.

Наголошуйте на конфіденційності цих обговорень, завіряючи співробітників, що ця інформація залишиться приватною. Визнавайте кожного співробітника як індивідуальність, а не лише частину робочої сили, і сприяйте культурі, де психічне здоров’я відкрито обговорюється. Впровадження цих кроків допомагає внести позитивні зміни як у робочому середовищі, так і в особистому житті, ставши джерелом підтримки та натхнення для психічного благополуччя вашої команди.

 

Спостерігайте за змінами в поведінці

Спостерігайте за поведінкою своїх співробітників з емпатією, чи вони проявляють незначні зміни у своєму житті чи більш виразні сигнали. Ви можете помітити збільшення рівня стресу, зниження звичайної продуктивності чи навіть коливання настрою. Ці моменти можуть бути першими ознаками того, що співробітник переживає важкий період у своєму особистому житті або на роботі. Усвідомлення цих змін – перший крок до надання підтримки та розуміння. Це не завжди чіткі знаки, але увага до деталей може допомогти розкрити потребу в підтримці або професійній допомозі.

Функція відстеження настрою в Hedepy служить цінним інструментом для HR-фахівців у здобутті інсайтів стосовно благополуччя співробітника. Дозволяючи співробітникам відстежувати свої настрої, Hedepy надає комплексний огляд емоційних станів з часом.

Ці дані полегшують самосвідомість та надають HR-ам розуміння індивідуальних та колективних тенденцій настрою. Раптові або тривалі зміни в паттернах настрою можуть служити важливими індикаторами, що спонукають HR-ів розпочати підтримуючі розмови або втручання, якщо це необхідно.

Оберіть приватне та комфортне середовище

Тепер, коли ви на етапі початку розмови про їхні труднощі, важливо вибрати середовище, яке не лише приватне, але й комфортне та конфіденційне. Будьте уважні до того, що багато співробітників можуть вважати важким і лякаючим кроком необхідність ділитись своїми почуттями. Тому створення оточення, де вони відчувають себе розслаблено та безпечно, має велике значення.

Спробуйте знайти простір, де ви зможете говорити без будь-яких відволікаючих факторів. Це може бути тихе приміщення поза основною робочою зоною, або навіть кафе, якщо ви вважаєте, що вашому співробітникові буде зручніше поза офісним середовищем. Також важливо відвести достатньо часу для розмови, оскільки завершення продуктивного діалогу передчасно може бути зневажливо по відношенню до співробітників.

Починаючи розмову, пам’ятайте про важливість дружби та атмосфери довіри. Невеликий жест, такий як пропозиція чашки кави чи чаю, може створити приємні умови та допомогти зняти напругу.

Використовуйте мову співчуття

Коли ви розмовляєте про психологічну підтримку зі своїм співробітником, важливо підходити до цього з максимальною емпатією та чутливістю. Слова, які ви використовуєте, можуть суттєво впливати на те, як ваш співробітник відчуває себе під час розмови і на його готовність отримати підтримку. Спробуйте використовувати слова, які виражають вашу підтримку та турботу. Сфокусуйтеся на вираженні того, що ви помітили зміни у їхній поведінці та підкресліть, що ви тут, щоб допомогти їм.

Ви можете почати, сказавши щось на кшталт: “Я помітив, що ти останнім часом переживаєш певні зміни, і хотів би запропонувати свою підтримку”. Ця фраза передає вашу увагу до їхньої ситуації та вашу готовність допомогти їм, не засуджуючи чи перевантажуючи їх додатковими питаннями. Також важливо уникати ускладнених припущень про те, що може викликати їхню поведінку. Замість цього сфокусуйтеся на тому, щоб надати їм можливість висловити себе та поділитися своїми почуттями.

 

Спрямовуйте увагу на благополуччя

Спрямовуйте увагу на загальне благополуччя співробітника, а не на конкретні проблеми. Спробуйте виявити інтерес до того, як почувається ваш співробітник і як його психічне здоров’я проявляється у щоденному житті. Ви можете почати, сказавши щось на кшталт: “Мене цікавить, як ви себе відчуваєте і як рівень вашого психічного благополуччя впливає на ваш день і вашу роботу”.

 

Пропонуйте доступні ресурси

Коли ви доходите до моменту, обговорення переживань та почуттів співробітників, важливо надавати їм інформацію щодо доступних ресурсів і послуг у сфері психічного здоров’я. Це може включати інформацію про програми з психічного здоров’я чи зовнішні ресурси, які можуть бути доступні як всередині, так і поза межами вашої компанії.

Таким чином, ви можете виявити свою підтримку та турботу про їхнє благополуччя. Водночас ви можете підкреслити, що звертатися за професійною допомогою не обов’язково має бути складно, і ви готові допомогти їм отримати ту допомогу, яку вони потребують.

Одним із ресурсів, який ви можете запропонувати, є Hedepy, який надає індивідуальну психологічну підтримку для команд у всьому світі. Hedepy пропонує екологічну та доступну систему підтримки для співробітників, які мають справу з особистими викликами. За допомогою терапії та відібраного набору ресурсів співробітники можуть отримати доступ до індивідуалізованого контенту, призначеного для вирішення різних аспектів благополуччя. Незалежно від того, чи це стрес, тривога чи інші особисті переживання, Hedepy надає конфіденційну та зручну платформу для вивчення контенту у власному темпі. Бажаєте дізнатися більше про нашу індивідуальну підтримку?

Скористайтеся пробним періодом Hedepy

  • Спробувати пробний період Hedepy

  • Ми підготуємо для вас вебінар для підтримки психологічної стійкості

  • Ваша команда отримає доступ до онлайн-уроків

Шлях до психічного благополуччя для вашої команди починається тут

Спробувати пробний період Hedepy