Загальні положення та умови платформи Hedepy

Дійсний з 17 лютого 2024 року

Загальні положення та умови платформи Hedepy – Терапевтичні послуги

Hedepy s.r.o., з зареєстрованим офісом V tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha  6, Чехія, ідентифікаційний номер компанії: 092 06 281, внесена в Комерційний реєстр, що зберігається  муніципальним судом у Празі під файлом № C 332559 (“ оператор ” або “ми“) і ми керуємо інтернет-платформою, доступною за адресою www.hedepy.com.ua і в мобільному додатку Hedepy (разом “Платформа“). 

Це наші положення та умови («Положення та умови»), і ми рекомендуємо вам прочитати їх повністю. Якщо ви так не вважаєте, ми хотіли б висвітлити деякі права та обов’язки, що випливають із Умов використання, які ми вважаємо доцільним виділити або які можуть вважатися несподіваними для вас.

  • Зверніть увагу, що загалом ми не є постачальником сесій; сесії надає вам безпосередньо терапевт. Однак, якщо ви відвідуєте сесію як перевагу від вашого роботодавця або ділового партнера, у цьому випадку ми надамо вам сесію самостійно.
  • Умови та наші взаємовідносини регулюються чеським законодавством, навіть якщо воно містить міжнародний (іноземний) елемент. Однак це положення не впливає на будь-які місцеві права споживачів.
  • Ми можемо будь-коли в односторонньому порядку змінити або виправити формулювання Умов використання. Нова редакція Умов набирає чинності на 15-й день після публікації на Платформі. Ми повідомимо вас про таку зміну електронною поштою, через Платформу та під час входу в обліковий запис. Якщо Ви не згодні з новою редакцією Умов, Ви можете негайно розірвати Договір електронною поштою. Це робиться без шкоди для прав та обов’язків, що виникли протягом періоду дії попередньої редакції Умов. У такому випадку Контракт буде розірвано в день, що передує даті набрання чинності повідомленої зміни. Якщо Ви не скористаєтеся своїм правом на розірвання Договору, нова редакція Умов буде вважатися прийнятою.
  • Надання будь-яких медичних чи оздоровчих послуг не є частиною Послуг або Сесій.
  • Ви можете скасувати сесію не пізніше ніж за 24 години до часу та дати її початку. Якщо ви скасуєте її пізніше, ніж за 24 години до її початку, ми не повернемо вам уже сплачену ціну за сесію.
  • Будь ласка, зверніть увагу, що якщо ви надаєте нам неправильні або неповні дані чи інформацію під час реєстрації Облікового запису на Платформі або бронювання Сесії, ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду або шкоду, яка може бути спричинена цим. Будь ласка, зверніть увагу, що ми не несемо жодної відповідальності за Сесії, які проводить Терапевт, і за вміст, який розміщує Терапевт. Терапевт несе пряму та повну відповідальність за будь-яку шкоду, спричинену Сесією або наданою ним інформацією. Однак ви завжди несете відповідальність за власні дії до, під час і після терапевтичної сесії. Крім того, ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду чи збитки, які можуть бути спричинені неправильним використанням Платформи, або за будь-яку шкоду чи збитки, що виникають у результаті використання Платформи, або за обмеження чи переривання доступності Платформи.
  • Ви визнаєте, що ми маємо право на власний розсуд тимчасово або повністю вимкнути використання Облікового запису, а також заблокувати Обліковий запис від бронювання Сесій, якщо ви порушуєте свої зобов’язання за Контрактом (включно з Правилами та Умовами) або у зв’язку з використанням Платформи, або ви порушуєте відповідні закони та загальнообов’язкові правові норми, залежно від тяжкості такого порушення, або якщо ви постійно скасовуєте та переносите терапевтичні сесії без будь-якої конкретної причини.
  • Як споживач, ви, як правило, маєте право відмовитися від договору, укладеного в Інтернеті, протягом 14 днів з дати укладення договору в Інтернеті без будь-яких причин. Зауважте, що ви не маєте такого права відмовитися від Контракту, якщо ми вже надали вам Послуги за контрактом у повному обсязі. Це означає, що після того, як ми уклали з вами Контракт і надали вам Послуги, ви не маєте права відмовитися від Контракту. Якщо ви не згодні з цим процесом, ми не надамо вам Послуги за контрактом, доки не закінчиться 14-денний період відмови. Це також стосується купівлі ваучерів через Платформу.

 

1. Хто ми, яка мета платформи Hedepy і яка мета цих умов? 

Платформа містить 

  • інформацію для широкої публіки з акцентом на психотерапію та консультування;  
  • інтерфейс для надання онлайн сесій, особливо в області терапії та коучингу досвідченими терапевтами. 

За допомогою платформи ми надаємо свої послуги за угодою про надання послуг і користування Платформою (‘угода‘), що складається, зокрема,  з надання доступу до платформи, що дозволяє створювати обліковий запис, управління рахунком, використання платформи та інших послуг, як описано в цих умовах (“Послуги”). 

Умови та положення (‘положення та умови‘) поширюються на Угоду, до якої ми, як оператор платформи, маємо відношення з будь-яким користувачем платформи, який проводить індивідуальні сесії через платформу і бере участь у них (‘Клієнт‘ або ‘Ви‘) (Клієнт і оператор далі спільно іменуються ‘сторонами‘).  Ці умови регулюють наші взаємні права та обов’язки, що виникають у зв’язку з Угодою або за нею.  Ці умови є невід’ємною частиною Угоди.  Ми також можемо вести переговори про Угоду за умов, відмінних від умов, визначених у цих умовах і в такому випадку, якщо положення, викладені в Угоді, переважають. 


Якщо Ви зацікавлені у використанні платформи та замовленні сесії, необхідно прийняти ці умови, ознайомитися з політикою конфіденційності та укласти з нами Угоду. 

Угода і умови регулюються чеським законодавством, зокрема Законом № 89/2012, Цивільним кодексом, з поправками.  Якщо відносини, встановлені Угодою (включаючи положення та умови), містять міжнародний (іноземний) елемент, то погоджено, що такі відносини регулюються чеським правом.  Однак це положення не впливає на застосовні споживчі права. 

Ми можемо в односторонньому порядку змінити або доповнити формулювання положень і умов у будь-який час.  Нова редакція умов діє на 15 день її опублікування в рамках платформи.  Ми повідомимо Вас про таку зміну через інформаційний лист, платформу або після входу в обліковий запис клієнта.  Якщо ви не погоджуєтеся з новою редакцією положень і умов, ви можете негайно припинити дію Угоди  електронною поштою.  Це має бути без шкоди для прав та обов’язків, що виникають у період дії попереднього тексту положень та умов.  У такому випадку Угоду буде розірвано в день, що передує дійсній даті зміни, що сповіщається.  Якщо ви не маєте права розірвати Угоду, нова редакція умов і положень буде визнана прийнятою. 

Якщо Вам потрібно зв’язатися з нами, Ви можете зробити це за допомогою таких контактних даних: 

Hedepy s.r.o. 

V Tišině 474/3 

160 00 Prague 6 

e-mail: support@hedepy.com.ua 

телефон: +380957399354 

Ми будемо з вами зв’язуватися якомога швидше. 

Оскільки ми є «проміжним постачальником послуг» і керуємо «онлайн-платформою», ми маємо дотримуватися Регламенту (ЄС) 2022/2065 Європейського парламенту та Ради від 19 жовтня 2022 року про єдиний ринок цифрових послуг та про внесення змін до Директиви 2000/31/EC (Закон про цифрові послуги) («DSA»). У цих Умовах і положеннях міститься необхідна інформація про наші права, а також ваші права та обов’язки, що випливають із DSA щодо потенційно незаконного вмісту на Платформі.

Контактна адреса електронної пошти – support@hedepy.com.ua, і це також визначена контактна точка для вас і для державних органів щодо питань, пов’язаних із DSA; з нами можна спілкуватися чеською, англійською та українською.

 

2. Для кого призначена Платформа? 

Платформа призначена для широкого загалу для підвищення обізнаності  про предмет психотерапії та психічного здоров’я.  Крім того, можна організувати сесію через платформу (‘сесія‘) з фахівцем у сфері терапії, коучингу або консультування (‘терапевт’). 

 

3. Чи ми надаємо медичні послуги? 

Ми не надаємо медичних послуг.  Медичні послуги в межах Закону № 372/2011 колективної угоди, Про охорону здоров’я, не надаються через платформу.  Посередництво або надання медичних послуг не є ні наміром, ні метою як оператора, так і терапевта, або Платформи. 

Бронюючи сесію, ви добровільно і за власним бажанням вступаєте в контакт з терапевтом.  Ви визнаєте, що цей контакт і спілкування в рамках сесії не є частиною охорони здоров’я, і терапевт не бере на себе відповідальність за ваше здоров’я. 

Якщо ви отримуєте, під час сесії, рекомендацію від терапевта звернутися за професійною допомогою, ви зобов’язані розглянути ці рекомендації і врахувати їх у наступному ході дій.  Ні оператор, ні терапевт не несуть ніякої відповідальності за ваші дії до, під час або після сесії.  Ви завжди відповідальні за всі ваші рішення і дії. 

 

4. Як укласти Угоду і навіщо створювати обліковий запис? 

Ми укладемо Угоду разом, зареєструвавши Ваш обліковий запис користувача на платформі (‘акаунт’), коли Угоду укладено, вона набирає чинності після прийняття на реєстрацію облікового запису, який ми надішлемо на Вашу електронну адресу, яку Ви надали в рамках реєстрації. 

Ви визнаєте, що ми не зобов’язані входити до Угоди (ми можемо відмовити в реєстрації рахунку) на власний розсуд, зокрема з особами, які раніше порушили Угоду (включаючи положення і умови) або діяли з порушенням загальнообов’язкових правових норм. 

Приймаючи умови та підтверджуючи, що Ви ознайомився з політикою конфіденційності, Ви висловлюєте свою згоду на укладення Угоди, за яким ми дозволятимемо Вам користуватися платформою та користуватися нашими послугами.  Таким чином, використання платформи для цілей замовлення сесії можливе лише на підставі реєстрації облікового запису, за допомогою якого ви зможете відвідати профілі терапевтів (‘Профіль терапевта‘), забронювати окремі дати сесій та використовувати інші послуги. 


Приймаючи Правила та умови, ви підтверджуєте, що досягли повноліття та маєте повну правоздатність для укладення Угоди. Якщо ви неповнолітні або не маєте повної дієздатності для укладення Угоди, для укладення Угоди та відвідування Сесій потрібна згода вашого законного опікуна. Ми можемо попросити вас довести, що ви повнолітні, маєте повну дієздатність або що ваш законний опікун висловив згоду з вами на укладення Контракту в будь-який час. Якщо ви цього не доведете, ми можемо вимкнути ваш обліковий запис і розірвати Угоду. Якщо ви не підтвердили свою повну дієздатність під час сесії, сесію може бути негайно припинено, а вартість сесії не відшкодовується.

Ми хотіли б повідомити вам, що ми не модеруємо будь-який вміст, який ви публікуєте на Платформі, оскільки обсяг такого вмісту обмежується інформацією та особистими даними у вашому профілі, такими як ваше ім’я та прізвище, ваші контактні дані та інформація про заброньовані або вже відвідані сесії.

 

5. Як зареєструватися на платформі та налаштувати обліковий запис? 

Реєстрація облікового запису відбувається через платформу, де ви заповните необхідну інформацію, ви погодитеся з тим, що ознайомилися з умовами та умовами конфіденційності, і таким чином ви погодитеся з укладанням Угоди. 

Після завершення реєстрації облікового запису ми надішлемо вам електронний лист із підтвердженням успішної реєстрації облікового запису на електронну адресу, яку ви вказали під час реєстрації. Разом із цим підтвердженням ми також надішлемо вам ці Положення та умови в їх поточній версії PDF.

При реєстрації облікового запису ви зобов’язані надавати лише свою адресу електронної пошти та пароль, за умови, що ці дані будуть використані для входу до вашого облікового запису, за допомогою якого можна замовити сесію та з’єднатися з терапевтом.  Інші дані, які можуть бути надані під час реєстрації, є необов’язковими, однак, якщо ви заповните їх, ви повинні надати правдиву інформацію, і якщо ви змінюєте їх під час використання, ви повинні повідомити нас про зміну без затримки. 

Ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду, яку ви можете заподіяти, надавши неправдиву або неправильну інформацію при реєстрації на платформі.  Ми не перевіряємо точність і правдивість даних, які ви надали. 

Вам має бути більше 18 років, щоб створити обліковий запис і скористатися послугами і увійти до сесії;  у цьому випадку ви можете встановити його без згоди вашого юридичного представника.  Якщо Вам менше 18 років, Ви заявляєте, що маєте згоду Вашого юридичного представника, або що Ви достатньо інтелектуально зрілі, щоб мати можливість самостійно розглядати всі ризики та умови Угоди та надання послуг.  Якщо ви вагаєтеся, ви завжди повинні звернутися до свого юридичного представника і звернутися за їхньою згодою. 

Ви берете на себе відповідальність використовувати ім’я входу, пароль і/ або інші логін-коди, надані під час реєстрації.  Ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду, завдану в разі розголошення, крадіжки або неправильного використання реєстраційних даних третьою стороною, і якщо це так, ви зобов’язані негайно змінити реєстраційні дані і повідомити нас без затримки.  Будь ласка, не надсилайте і не розголошуйте реєстраційні дані вашого облікового запису будь-кому.  Кожен Клієнт може мати лише один обліковий запис на платформі і не має права дозволити третім особам використовувати цей обліковий запис. 


Якщо у вас є більше одного активного облікового запису на Платформі, ви зобов’язані повідомити нас про таку ситуацію, щоб об’єднати ці облікові записи та відстежувати сесії. Ми видалимо один із облікових записів після того, як він буде об’єднаний з іншим за нашою спільною згодою.

Ви маєте право у будь-який час скасувати ваш обліковий запис.  Ми виконаємо ваш запит протягом 10 робочих днів з дня його отримання.  Надішліть нам запит про скасування облікового запису на адресу нашого зареєстрованого офісу або в електронному вигляді на електронну адресу:  support@hedepy.com.ua

Ви визнаєте, що ми маємо право на власний розсуд тимчасово або повністю вимкнути використання Облікового запису, а також заблокувати для Вашого Облікового запису можливість бронювати Сесії, у випадку порушення Вами своїх зобов’язань за Угодою (включно з Умовами використання ) або, у зв’язку з використанням Платформи, якщо ви порушуєте загальнообов’язкові правові норми, залежно від тяжкості такого порушення, або якщо ви постійно скасовуєте та переносите Сесії без будь-якої конкретної та справедливої ​​причини.

 

6. Який зміст наших послуг? 

Виходячи з Угоди, ми беремо на себе зобов’язання надавати Вам послуги в міру, дозволеного функціоналіями відповідного рахунку, Таким чином, ми дозволимо вам скористатися платформою для організації сесій з вибраним вами терапевтом, керування вашим рахунком і, якщо це необхідно, скористатися іншими послугами, які Платформа надає вам можливість через рахунок. 

Ви визнаєте, що ми не провайдер консалтингових послуг.  Сесії надають терапевти, з якими укладається спеціальний контракт на надання консультаційних послуг (‘контракт з терапевтом‘).  Контракт з терапевтом регулюється умовами, викладеними у статті 11 цих умов. 

Ви визнаєте, що замовлення сесії через платформу не створює жодних договірних відносин між нами і вами.  Всі договірні відносини, що виникають при замовленні сесії, встановлюються між відповідними терапевтами і вами. 

Якщо ви порушите зобов’язання цих умов щодо нас або щодо терапевта, будь то навмисно чи ні, ви відповідаєте за завдану шкоду і зобов’язуєтеся відшкодувати нам всі витрати, які ми повинні були понести, щоб виправити шкідливий стан, понесений через ваші порушення поведінки. 

Зверніть увагу, що зміст платформи, включаючи профілі терапевтів, тільки для інформаційних цілей і не становить просування або затвердження продукції, послуг, процедур, сервісів, методів, засобів лікування, виробників, провайдерів, брендів або ідей, описаних або зображених. 

Ви визнаєте, що платформа або обліковий запис не повинні бути доступні цілодобово, особливо щодо необхідного технічного обслуговування нашого обладнання та програмного забезпечення, Або необхідне технічне обслуговування апаратного та програмного обладнання третіх осіб, що забезпечують нам роботу платформи або інших супутніх послуг, через форс-мажорні дії, сторонню дію або потужність або збій підключення.  Ви будете сповіщені про будь-які застаріли платформи, якщо це можливо, через платформу або ваш обліковий запис. 

Ви визнаєте, що ми маємо право на власний розсуд тимчасово або повністю вимкнути використання Облікового запису, а також заблокувати для Вашого Облікового запису можливість бронювати Сесії, особливо у випадку порушення Вами своїх зобов’язань за Угодою (включно з Умовами використання ) або, у зв’язку з використанням Платформи, якщо ви порушуєте загальнообов’язкові правові норми, залежно від тяжкості такого порушення, або якщо ви постійно скасовуєте та переносите Сесії без будь-якої конкретної та справедливої ​​причини.

 

7. Як забронювати сесію і як проводиться сесія? 

Через платформу можна замовити час і дату сесії з обраним терапевтом з обраною спеціалізацією через їх Профіль терапевта, де окремі терапевти виписують вільні дати сесії. 

Коли ви шукаєте терапевта, ми розміщуємо профілі терапевтів за замовчуванням, яке називається «рекомендовано». Ви також можете вибрати інші способи ранжування терапевтів та їхніх профілів, наприклад за тривалістю досвіду, кількістю відгуків і найнижчою чи найвищою ціною за сесію. Можуть бути додані додаткові способи. Наступні критерії є вирішальними для позиції в рекомендованому рейтингу: кількість сеансів, наданих Терапевтом через Платформу, кількість дат Сесій, доступних для бронювання, кількість Сесій, скасованих Терапевтом, а також вартість та середня кількість відгуків. Усі ці критерії мають однакову цінність і рівноправні по відношенню один до одного.

Ви зробите замовлення сеансу за допомогою даної пропозиції, доступної в профілі конкретного терапевта. У формі замовлення ви заповнюєте необхідні дані та, якщо необхідно, специфікацію вашого завдання. Розміщуючи замовлення в Профілі Терапевта, Ви даєте свою згоду на укладення Угоди з Терапевтом. Ви оформляєте замовлення на Сесію, натиснувши кнопку «ОПЛАТИТИ», що зобов’язує вас здійснити оплату. У той момент, коли ви натискаєте кнопку, між вами та терапевтом укладається Угода з терапевтом.

Тоді ви заплатите вартість сесії у розмірі, вказаному на Профілі терапевта.  Детальніше про те, як Ви можете сплатити вартість сесії у статті 10 цих умов та положень. 

Після сплати ціни на сесію, підтвердження замовлення буде надіслано Вам електронною поштою.  Підтверджуючи замовлення, терапевт зобов’язується надати вам сесію і між вами і терапевтом укладається Угода з терапевтом. 

Відразу після замовлення сесії на певний час і день з конкретним терапевтом і оплати вартості за сесію, Ми надішлемо вам підтвердження дати сесії електронною поштою і ми також надішлемо вам посилання до дати сесії, через яке ви зв’яжетесь з Терапевтом.  Сама сесія відбувається онлайн через застосунок Twilio  Inc, який доступний безпосередньо з платформи.  Ви можете обрати одне з ваших власних уподобань, чи буде сесія відбуватися лише у текстовому, аудіо- або аудіо та відео форматі. 

Індивідуальна сесія триває 50 хвилин або 90 хвилин у випадку терапії для пари або терапії за участю кількох клієнтів, при цьому календар, доступний у профілях терапевта, показує це як 60-хвилинну сесію або 100-хвилинну сесію. Записатися на ссесію можна за 24 години. Під час Сесії Клієнт і Терапевт можуть домовитися про кількість додаткових Сесій та їх регулярність, за умови, що ця угода може бути виконана шляхом замовлення додаткових Сесій з Акаунту відповідно до процедури, описаної в цих Умовах.

Терапевт повинен чекати онлайн під час відеодзвінка сесії 20 хвилин після початку сесії. Якщо ви запізнилися, час сесії не буде продовжено на час вашого запізнення. Якщо ви взагалі не зареєструєтеся на відеодзвінок Сесії протягом 20 хвилин, Терапевт виключить вас із відеодзвінка, і Сесія вважатиметься заявленою, тому ми не відшкодовуємо вартість такої Сесії.

Якщо ви не задоволені першою сесією і ви здійснили оплату напряму (не за допомогою ваучера відповідно до статті 8 цих Умов) і взяли участь у сесії, ви можете надіслати запит на відшкодування суми, сплаченої за сесію, протягом 7 днів після сесії на електронну адресу: support@hedepy.com.ua, і сума буде відшкодована на рахунок, з якого вона була сплачена, протягом 30 днів з дати подання запиту. Це стосується лише першої Сесії, і кожен Клієнт може скористатися цією опцією щонайбільше один раз.

Якщо ви не задоволені першою сесією і ви здійснили оплату за допомогою підписки або ваучера відповідно до статей 8 або 9 цих Умов і положень і ви взяли участь у сесії, ви можете надіслати запит на нову сесію того ж значення протягом 7 днів після Сесії на електронну адресу: support@hedepy.com.ua. У такому випадку ми домовимося про нову дату сесії з іншим терапевтом. Це стосується лише першої Сесії, і кожен Клієнт може скористатися цією опцією щонайбільше один раз.

Ви можете скасувати замовлену сесію ​не пізніше ніж за 24 години до його часу та дати. Ви можете скасувати сесію через свій обліковий запис, і в цьому випадку вам буде відшкодовано суму, сплачену за сесію, на обліковий запис, з якого було сплачено, або початкову кількість попередньо оплачених сесій буде поновлено. Якщо сесію було оплачено ваучером, запит на скасування необхідно надіслати в електронному вигляді на електронну адресу: support@hedepy.com.ua, і в такому випадку вам буде дозволено вибрати іншу дату сесії – така процедура може застосовуватись лише протягом терміну дії Ваучера. В окремих випадках і за згоди терапевта можна перенести сесію пізніше ніж за 24 години до його часу та дати. Однак ми не можемо гарантувати вам, що таке перенесення буде можливим.

Якщо ви не берете участь у запланованій сесії або скасовуєте її відповідно до описаної вище процедури, сума, сплачена за сесію, або сума ваучера, використаного для оплати сесії під час його бронювання, втрачається як разова сума компенсації запланованої Сесії на користь Терапевта та Платформи.

Якщо сесію скасовано Терапевтом або сесія не відбудеться через причину з боку Терапевта чи Платформи, і в той же час ми не домовимося з вами про інше, ви отримаєте відшкодування ціни за Сесію шляхом переказу грошей назад на банківський рахунок, з якого було оплачено замовлення на сесію, або початкова кількість попередньо оплачених сесій буде поновлена. У разі оплати замовлення за допомогою ваучера, можна буде використати той самий ваучер, який був використаний для скасованої сесії, щоб замовити нову сесію тієї ж вартості. Терапевт також може попросити вас перенести сесію, однак ви не зобов’язані погоджуватися на таке перенесення.

 

8. Як користуватись ваучером?

За допомогою Платформи ви також можете замовити наш ваучер на сесії на обрану вами суму («Ваучер»). Умови застосовуються до замовлення та оплати Ваучера, так само як і до бронювання дати Сесії. На підставі угоди  купівлі-продажу, що стосується купівлі Ваучера, ви маєте ті самі права та обов’язки, що й у випадку Угоди згідно з цими Умовами, особливо щодо прав споживача.

 

9. Як працює абонентська підписка?

Сесії також можуть надаватися як частина місячного членства (‘Підписка’). У рамках підписки ви можете налаштувати щомісячний розклад у своєму обліковому записі на основі кількості вибраних передплачених сесій за кожен місяць для поточного терапевта (‘Передплачені сесії’). Підписка завжди оплачується наперед за кожен наступний календарний місяць на основі автоматичних платежів із зазначеної банківської картки. Підтвердження оплати Підписки буде надіслано на вашу електронну адресу, вказану у вашому обліковому записі.

Після оплати Підписки вибрану кількість доступних передплачених сесій буде додано до вашого облікового запису, і їх можна буде використати як частину бронювання сесій. Незатребувані доступні попередньо оплачені сесії за кожен календарний місяць можна перенести на наступний місяць протягом терміну дії Підписки.

Дія вашої підписки може бути припинена в будь-який час у налаштуваннях вашого облікового запису, починаючи з наступного календарного місяця, за який з вас ще не стягнуто плату за підписку. У випадку, якщо наприкінці підписки у вас є незатребувані передплачені сесії, стандартні одноразові ваучери будуть надіслані на вашу електронну адресу, вказану у вашому обліковому записі, в обмін на такі передплачені сесії. Термін дії цих ваучерів становить 1 рік з дати їх видачі. Після закінчення цього терміну ці Ваучери втрачаються Оператором.

Протягом усього терміну дії поточної Підписки ціна Підписки та кількість передплачених сесій у Підписці відповідатимуть ціні сесії з вибраним терапевтом, що діє на перший місяць поточної Підписки. Будь-яке підвищення ціни на сесії терапевта (через зміну прейскуранта або підвищення категорії терапевта на індивідуальні сесії) не впливає на кількість попередньо оплачених сесій протягом терміну дії поточної підписки.

 

10. Як оплатити сесію?

Ціна за сесію може бути оплачена

  1. через шлях одноразових платежів Comgate Payments a.s., доступний із Сервера,
  2. через Підписку з передплаченими сесіями або
  3. шляхом використання Ваучера (якщо порядок Сесій дозволяє цю можливість).

  

Підтвердження оплати Сесії або Ваучера буде надіслано на вашу електронну адресу, вказану під час реєстрації Акаунту. Таким же чином на електронну пошту, вказану в Аккаунті, Вам буде надіслано підтвердження оплати за Ваучером. Бухгалтерський документ за сесію як такий буде надісланий вам нами як Оператором, а податковий документ буде видано на ім’я та рахунок Терапевта.

Податковий документ буде видано та надіслано після завершення Сесії або після закінчення часу Сесії без її скасування відповідно до порядку, визначеного цими Умовами. Якщо Сесія була оплачена Ваучером, бухгалтерський документ буде надіслано Клієнту, який викупив Ваучер, а не особі, яка його придбала.

Якщо Ваучер не погашений протягом терміну його дії, він вважається погашеним, а сплачена сума втрачається як одноразова компенсація Оператору за надані Послуги та пов’язану з ними діяльність.

 

11. Коли я укладаю Угоду з терапевтом і який її зміст?

Здійснюючи бронювання сесії, тобто відправляючи замовлення та здійснюючи оплату сесії, ви укладаєте Угоду з Терапевтом, якщо його зміст визначено замовленням на сесію та цими Умовами.

На підставі Угоди з Терапевтом Терапевт надає Клієнту послуги, що складаються з консультаційної роботи, і Клієнт визнає та погоджується, що поради та рекомендації, надані Терапевтом під час сесії, не замінюють Клієнтом прийняття рішень та власну волю у своїх справах.

На додаток до того, що викладено в цих Умовах, ви не несете жодних додаткових витрат на Терапевта у зв’язку зі скасуванням сесії.

Інформація, надана Терапевту під час сесії, вважається конфіденційною, і Терапевт зобов’язується зберігати її конфіденційність відповідно до чинного законодавства. Конфіденційність терапевта обмежена, зокрема, якщо, згідно з Кримінальним кодексом, він/вона має так званий обов’язок повідомляти про те, що кримінальне правопорушення було або могло бути вчинене.

Ви визнаєте та погоджуєтеся з тим, що Терапевт може консультуватися щодо курсу та проведення сесій з іншими професіоналами, щоб забезпечити найвищу можливу якість наданих сесій. Якщо Клієнт бажає зберегти певні частини сесій суворо конфіденційними (Терапевт не має права розголошувати їх зміст третім особам, відповідно до положень про конфіденційність, наведених вище), він/вона повинен негайно повідомити Терапевта. Терапевт зобов’язаний беззастережно поважати це бажання Клієнта.

Терапевт зобов’язується надавати подальший догляд постійним Клієнтам, якщо Клієнт цього бажає, право на догляд припиняється, якщо Терапевт і Клієнт домовилися припинити співпрацю або період більше 3 місяців минув, коли Клієнт не розмістив жодного замовлення на Сесію.

Терапевт не може надати вам юридичні послуги, але ви можете зв’язатися з відповідними державними органами та отримати допомогу або отримати вичерпну додаткову інформацію стосовно вашого питання.

Будь ласка, також зауважте, що в деяких випадках Терапевт може мати зобов’язання повідомити, що випливає з закону, а в деяких випадках Терапевт зобов’язаний повідомити поліцію чи інші органи влади, якщо Терапевт підозрює, що був або може бути скоєний злочин. Це стосується не всіх злочинів і правопорушень, а лише тих, на які поширюється обов’язок сповіщення. Терапевт також зобов’язаний вжити відповідних заходів у разі, якщо ви перебуваєте в небезпеці, і може зв’язатися з вашим контактом для екстреної допомоги, якщо це необхідно, щоб запобігти такій небезпеці.

 

12. Які мінімальні технічні вимоги до Користувача, щоб він міг використовувати Платформу та щоб Сесії проходили належним чином?

Мінімальні технічні вимоги:

  • Швидкість Інтернету не менше 384 кбіт/с
  • браузер дивіться деталі тут,
  • планшет, настільний комп’ютер або мобільний пристрій із можливістю під’єднання до Інтернету та будь-яким із зазначених вище браузерів.

Ви несете відповідальність за виконання технічних вимог, а також несете пов’язані з ними витрати; Підключення до Інтернету не пов’язане з додатковими витратами з нашого боку, а тариф підключення не відрізняється від тарифу вашого провайдера.

 

13. Як поводитися на Платформі та під час використання Сервісів? 

Ви зобов’язуєтесь: 

  • ви будете виконувати всі зобов’язання, викладені в загальнообов’язкових правових нормах і цих Умовах;
  • ви не будете порушувати інтелектуальну власність нас або третіх сторін (авторські права, торгові марки, патенти тощо);
  • під час користування Послугами через Платформу ви не використовуватимете принизливі, образливі, обурливі чи соціально неприйнятні посилання, коментарі, фрази, слова чи зображення чи інші жести щодо релігії, раси, сексуальної орієнтації, статі чи інших цільових груп, або що може порушувати особисті права (особистість, гідність, честь, серйозність, приватне життя, образ особистості, тілесну цілісність) або мати будь-який загрозливий, ненависний, образливий, непристойний, оманливий, наклепницький, образливий або образливий характер, зокрема, якщо таке посилання або коментар здатний завдати шкоди особі чи цільовій групі;
  • ви не будете рекламувати або поширювати на Платформі адреси інших веб-сайтів, які служать подібним цілям, що й Платформа, і ви не будете рекламувати, показувати та публікувати рекламу та інші повідомлення, подібні до них, будь то для продукту, послуги, виробника або провайдера;
  • ви не використовуватимете Платформу для продажу товарів, послуг або розповсюдження рекламних матеріалів.

 

14. Чи маєте ви інші права та обов’язки?

Під час використання Платформи, Облікового запису та бронювання Сесій ви зобов’язуєтеся дотримуватися таких зобов’язань:

  • поводитися під час виконання Угоди таким чином, щоб не завдати шкоди добрій репутації Компанії та поважати ці Умови;
  • для захисту прав інтелектуальної власності, що належать нам, а також прав Терапевтів або третіх сторін, на які може вплинути виконання Угоди;
  • у разі зміни адреси для доставки документів або контактних, банківських та інших реквізитів, що мають відношення до виконання Угоди, повідомити нас без зайвої затримки про такі зміни; якщо ви цього не зробите, будь-яка неможливість зв’язатися з вами буде за ваш рахунок.

Наступні положення цієї статті застосовуються, якщо ви вступаєте в договірні відносини з нами та Терапевтом виключно як споживач, тобто особа, яка діє по відношенню до нас поза межами своєї комерційної діяльності або поза межами незалежного виконання своїх професійних обовʼязків.

Як споживач, ви, як правило, маєте право відмовитися від Угоди протягом 14 днів з дати укладення Угоди онлайн без пояснення причини. Це означає, що Договір вважається таким, ніби його ніколи не було укладено, і обидві сторони повинні повернути те, що вони надали одна одній (у звичайних електронних магазинах клієнт повертає товар, а продавець повертає гроші).

Ми виступаємо в ролі посередника при бронюванні Сесії, тому Угода між нами стосується лише використання нашого сайту та вашого профілю. Ми не є стороною Угоди з терапевтом, який ви укладаєте, записавшись безпосередньо до конкретного терапевта. Зверніть увагу, що Ви не маєте права розірвати Угоду з нами, якщо ми вже надали послуги за Угодою у повному обсязі. Це пов’язано з тим, що в Цивільному кодексі зазначено, що ви не маєте права відмовитися від Угоди, якщо погодилися, що ми надаємо послуги до закінчення 14-денного періоду відмови. Так, це означає, що після того, як ми уклали з вами Угоду і надали вам Послуги, ви не можете відмовитися від Угоди з нами. Якщо ви не згодні з цією процедурою, ми не будемо надавати вам Послуги за Угодою, доки не закінчиться 14-денний період відмови. Це також стосується випадку придбання ваучерів.

З цієї причини цей розділ Умов не містить будь-якої додаткової інформації про відмову від Угоди, такої як умови, кінцеві терміни та інші процедури, а також ви не знайдете форму відмови.

Ви надаєте свою попередню чітку згоду на надання Послуг і Сесій до закінчення терміну відмови та Угоди з Терапевтом. Ви визнаєте, що не можете відмовитися від надання Послуги, якщо воно було виконано за вашою попередньою чіткою згодою до закінчення періоду відмови.

Ми розглядаємо ваші скарги на електронну адресу support@hedepy.com.ua. Ми надішлемо інформацію про вирішення вашої скарги на вашу електронну адресу.

 

15. Які ваші права від неякісного виконання і як ними скористатися? 

Якщо ви вважаєте, що ми допустили помилку, тобто надали вам послугу, яка є неякісною (за обсягом або якістю не відповідає узгодженим умовам), ви можете подати претензію в повній відповідності до законодавства ( зокрема Цивільний кодекс). Так само, якщо ви вважаєте, що Консультаційні послуги були надані неналежним чином.

Якщо терапевт не проводить сесію належним чином і вчасно, ви маєте право записатися на іншу сесію у терапевта за вашим вибором.

Будь ласка, скористайтеся правами щодо дефектів у роботі з нами як з Оператором платформи, письмово за адресою нашого зареєстрованого офісу або на нашу електронну адресу support@hedepy.com.ua. Ви будете проінформовані про хід і врегулювання заявленого права на компенсацію за допомогою контактних даних, які ви надали у своєму обліковому записі.

Якщо ми можемо виправити дефект, ви можете попросити нас (1) виправити його, (2) заповнити те, чого не вистачає, або (3) попросити розумну знижку на ціну.

Якщо ми не можемо усунути дефект, ви можете вимагати від нас (1) розумного зниження ціни або (2) відмови від Угоди.

Зверніть увагу, що причиною скарги не може бути те, що надані послуги не відповідають вашим суб’єктивним очікуванням.

Ви повинні заявити про дефект якнайшвидше після його виявлення, але не пізніше 6 місяців після отримання виконання (надання послуг). Ми видамо звіт про скаргу, коли ви подасте претензію.


Будь ласка, додайте свої контактні дані до вашої скарги, опишіть, на що ви скаржитеся, як ви хочете розглянути скаргу та що ми надали вам послугу. Коли ви подаєте претензію, ми надішлемо вам електронне підтвердження із зазначенням дати претензії, змісту претензії, необхідного методу розгляду та ваших контактних даних.


Ми опрацюємо скаргу та усунемо дефект якнайшвидше, але не пізніше ніж через 30 днів після того, як ви подасте претензію, якщо ми не погодимо з вами в письмовій формі, що це займе більше часу. Якщо ми не дотримуємося 30-денного терміну розгляду претензії, ви можете відмовитися від Контракту. Для законної скарги ви маєте право на відшкодування необхідних витрат, яке ви повинні попросити нас не пізніше ніж через місяць після закінчення періоду дефекту, якщо ви є споживачем. Після врегулювання претензії ми надамо вам підтвердження врегулювання претензії.

Ми не несемо відповідальності за послуги, які надаються вам третіми особами, наприклад, за якість вашого інтернет-з’єднання, якість телекомунікаційних послуг, що надаються відповідним оператором, або суму цих зборів.

Ми розробляємо та використовуємо інструменти, щоб забезпечити безпеку Платформи для всіх. Якщо ви помітили порушення Умов та/або загальнообов’язкових норм, ви можете повідомити про це електронною поштою support@hedepy.com.ua. Ми дуже серйозно ставимося до кожного такого повідомлення та активно його розглядаємо. Дякуємо, що допомагаєте нам підтримувати безпеку Платформи.

 

16. В якій мірі ви несете відповідальність за використання Платформи? Чи обмежена якось наша відповідальність як Оператора платформи?

Компанія не несе жодної відповідальності за Сесії та вміст, розміщений у Профілі Терапевта, а також за належне надання Сесій. Терапевт несе повну відповідальність за будь-яку шкоду, заподіяну Сесіями або інформацією Терапевта. Однак ви завжди несете відповідальність за власні дії до, під час і після Сесій.

Ми не несемо відповідальності за будь-яку шкоду, спричинену неправильним використанням Платформи або Облікового запису з будь-якої причини (особливо через форс-мажорні обставини, дії третьої сторони чи Клієнта, збій живлення чи підключення). Ми не несемо відповідальності за будь-які збитки (включаючи втрачену вигоду), які можуть виникнути в результаті використання Платформи, Облікового запису або через обмеження чи переривання їх доступності, крім того, ми не несемо відповідальності за переривання надання Послуг, якщо це спричинено третіми особами або форс-мажорними обставинами (наприклад, кібератака, тривале відключення електроенергії чи телекомунікаційного зв’язку, неналежне обслуговування, що надається обслуговуючими компаніями) або Терапевтом (наприклад, неналежне поводження з Платформою, Обліковим записом, неможливість підключення до Інтернету, дефект обладнання, дефект апаратного забезпечення, сторонніх компонентів і технологій тощо) або на підставі того, що роботу Платформи припиняється Обліковий запис. У цих випадках ви відмовляєтеся від права на компенсацію.

Ви зобов’язуєтеся нести всі правові наслідки, що виникли в результаті порушення ваших зобов’язань, таких як зобов’язання за цими Умовами, Угодою, Угодою з терапевтом або зобов’язаннями, викладеними в загальнообов’язкових правових нормах. Крім того, ви зобов’язані відшкодувати нам усі витрати та видатки, понесені в результаті пред’явлення претензій третьою стороною до нас через будь-яке порушення ваших зобов’язань. Це не обмежує право Оператора та третіх сторін на компенсацію (матеріальний та нематеріальний збиток), понесений через порушення будь-яких зобов’язань Клієнта.

 

17. На який термін укладається Угода і як її можна розірвати? 

Будь-яка сторона може розірвати Контракт, надіславши письмове (включаючи електронну пошту) повідомлення на адресу іншої Сторони на електронну адресу іншої Сторони. Термін повідомлення становить один місяць і починається в перший день календарного місяця, наступного за днем, коли письмове повідомлення було надіслано іншій Стороні.

Розірвання Контракту також відбувається, серед іншого, шляхом анулювання Облікового запису; це не шкодить підставам для розірвання Контракту, що випливають із регулювання. Обліковий запис може бути анульовано:

  • за взаємною згодою;
  • через порушення Угоди (включаючи Умови) з боку Клієнта;
  • у разі неактивності Акаунту більше 24 місяців. 

Сторони можуть відмовитися від Угоди лише у випадках, передбачених законодавством. Сторони не можуть відмовитися від Контракту щодо виконання, яке вони вже надали одна одній.

Припинення дії Облікового запису або інше розірвання Угоди також вважається припиненням Підписки. У випадку, якщо будь-яка кількість Передплачених Сесій або виданих незатребуваних Ваучерів буде зареєстрована на дату розірвання Контракту або припинення дії Облікового запису, вони будуть конфісковані без компенсації Оператору.

 

18. Як щодо інтелектуальної власності?

Ми є виключним і необмеженим виконавцем усіх майнових і, у максимально можливому та законодавчо дозволеному обсязі, також особистих прав на Платформу як захищений авторським правом твір у розумінні Закону № 121/2000 Coll. про авторське право та пов’язані з ним права до Авторського права, зі змінами (‘Закон про авторське право’).

Укладаючи Угоду, ми надаємо вам обмежене право використовувати Платформу в обсязі, який відповідає функціям, доступним для вас в межах Облікового запису (‘Ліцензія’). Ліцензія за цим Контрактом є невиключною. Ліцензія надається на термін дії Контракту. Територія дії ліцензії необмежена та надається безкоштовно. Відповідно до Ліцензії ви не маєте права надавати частину повноважень, що утворюють Ліцензію (надавати субліцензію), третій стороні або передавати Ліцензію третій стороні без нашої згоди.

Усі наші права (як майнові, так і особисті, якщо це дозволено законом) щодо Платформи залишаються за нами. Відповідно до Контракту ми не надаємо вам жодних додаткових прав або доступу до Платформи за межами Ліцензії.

 

19. Що відбувається з вашими особистими даними? 

Як Оператор, так і Терапевт обробляють ваші персональні дані відповідно до чинних правових норм з метою виконання Угоди та надання Послуг відповідно до цих Умов. Для отримання додаткової інформації про те, як обробляються ваші особисті дані, перегляньте Політику конфіденційності GDPR.

 

20. Повідомлення про вміст, повідомлення та механізм дії

Якщо ви вважаєте певний вміст, опублікований на Платформі, незаконним, ви можете повідомити про це електронною поштою. Можна скористатися формою, що додається до Умов у додатку 1. Отримавши таке повідомлення, ми підтверджуємо отримання звіту електронною поштою. Ми також без зайвої затримки повідомляємо вас про наше рішення щодо інформації, якої стосується повідомлення, і надаємо вам інформацію щодо можливостей оскарження такого рішення.

Ми оброблятимемо всі повідомлення, які містять необхідну інформацію, своєчасно, старанно, бездовільно та об’єктивно. Ми не використовуємо жодних автоматизованих методів і засобів прийняття рішень для такої обробки.

 

21. Альтернативне вирішення спорів для споживачів


Якщо ви є споживачем, Чеська торгова інспекція є суб’єктом альтернативного вирішення спорів щодо будь-яких суперечок, що виникають між нами та вами у зв’язку з Контрактом або наданням Послуг. (Центральна інспекція – відділ ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, e-mail:adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). 

Альтернативне вирішення спорів ініціюється виключно за вашою пропозицією, якщо спір не було вирішено безпосередньо нами або Терапевтом. Пропозиція може бути подана не пізніше 1 року з дня, коли ви вперше скористалися своїм правом, яке є предметом спору, щодо нас або Терапевта. Ви маєте право ініціювати позасудове вирішення спору в режимі онлайн через платформу ODR, доступну на веб-сайті ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ви можете подати заяву на позасудове вирішення спору не пізніше одного року з дати, коли ви вперше скористалися своїм правом у спорі з нами, простіше кажучи, коли ви вперше поскаржилися до нас.

Крім того, ви також можете ініціювати позасудове вирішення спору онлайн на платформі ODR, доступній за адресою www.ec.europa.eu/consumers/odr.

Ви можете скористатися аналогічною процедурою, якщо спір стосується угоди з терапевтом.

 

22. Прикінцеві положення

Оператор залишає за собою право припинити роботу Сервера та/або надання Послуг через Сервер у будь-який час, навіть без пояснення причини. Якщо це станеться, Оператор повинен забезпечити, щоб Клієнти; платежі за Сесії, які з цієї причини більше не відбуватимуться, будуть повернені Клієнтам так само, як вони були оплачені.

Будь-яка неефективність або недійсність будь-якого положення Умов і положень не призводить до їх недійсності або недійсності. Недійсне або недійсне положення Умов буде замінено положенням, значення якого максимально наближене до недійсного або недійсного положення.

Ми маємо право надавати Послуги та керувати Платформою на підставі комерційної ліцензії; ліцензійний контроль здійснює в межах своєї компетенції відповідна ліцензійна служба. Ми також підлягаємо нагляду Чеської торговельної інспекції щодо дотримання Закону № 634/1992 Coll. про захист прав споживачів із поправками.

Ці Положення та Умови набувають чинності 17 лютого 2024 року. Положення та Умови можуть бути змінені.

Попередню редакцію Умов можна знайти тут.

II. Загальні умови Оператора для ділових партнерів

Цей розділ II. Загальні умови Оператора для бізнес-партнерів (далі – «ЗУОДП») разом із Загальними умовами, надалі також іменованими як «Бізнесові умови».

На підставі ділової угоди з третьою стороною Оператор має право надати третій особі ваучери для консультацій (далі – «Бізнес-ваучер»), які позначені таким чином і які третя особа надалі передає їх власникам. Тоді Власник Бізнес-ваучера має право зареєструватися на Консультацію через Сервер, що оплачується шляхом застосування Бізнес-ваучера, за умови виконання зобов’язань Користувача та Клієнта.

Бізнес-ваучер дійсний протягом 1 року з моменту його видачі.

Яка різниця між ЗУОДП та Загальними Умовами?

Загалом, Умови для бізнесу регулюють, зокрема, (i) правила, за якими власник Бізнес-ваучера, відповідно Клієнт має діяти під час реєстрації або під час використання Сервера, (ii) відносини між Оператором і власником бізнес-ваучера або Ваучера, відповідно Клієнтом та/або користувачем Сервера при використанні Сервера, і (iii) відносини між власником бізнес-ваучера або Ваучера, відповідно Клієнтом і оператором і терапевтом.

Різниця між ЗУОДП і Загальними умовами полягає головним чином у тому, що:

·  ЗУОДП поширюється на бізнес-ваучери та їх використання під час регулювання, зокрема, відносин між Оператором та третьою стороною, яка купує бізнес-ваучери у Оператора. Оператор є постачальником індивідуальних консультацій, які надаються Клієнтам за допомогою бізнес-ваучерів через терапевтів, тобто субпідрядників Оператора – Оператор на позиції постачальника послуг;

·  Загальні Умови використовуються для Консультацій, які купує безпосередньо Клієнт або які оплачуються через Ваучер, завжди через Оператора безпосередньо терапевту. Таким чином, Загальні Умови регулюють, серед іншого, відносини між Оператором, що опосередковує можливість для Клієнта та Терапевта укласти Угоду між ними (як визначено у Загальних Умовах) для індивідуальних Консультацій – тобто Оператор є постачальником послуг.

Використання ЗУОДП і Загальних Умов

Щоб застосувати бізнес-ваучер на Сервері для замовлення Консультації, власник бізнес-ваучера діє в усіх відношеннях як Клієнт відповідно до Загальних Умов за умови, що відповідні положення Загальних Умов застосовуються з урахуванням відповідних відмінностей. Таким чином, права та обов’язки власника бізнес-ваучера регулюються Загальними Умовами, коли власник бізнес-ваучера є Клієнтом відповідно до Загальних Умов. Незважаючи на будь-яке інше положення, погоджено, що Власник бізнес-ваучера не має права на будь-який фінансовий еквівалент бізнес-ваучера (оскільки він не є покупцем, а лише особою, яка застосовує бізнес-ваучер, і не має права на будь-яку грошову або негрошову компенсацію.

Відповідно до цих ЗУОДП, Оператор, на відміну від Загальних Умов, має статус провайдера (а не посередника) Консультації, яку надає Терапевт, як субпідрядник Оператора, а тому окремі положення Загальних Умов необхідно тлумачити належним чином щодо цієї угоди.

Усі питання, що стосуються надання послуг на Сервері, консультацій, відносин між сторонами, які використовують і надають послуги прямо чи опосередковано через Сервер, які не регулюються цими ЗУОДП, регулюються Загальними Умовами, при цьому ЗУОДП мають пріоритет у разі конфлікту.

Ці ЗУОДП набувають чинності з 1 січня 2021 року. ЗУОДП можуть бути змінені.